37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

ΛΑΜΟΓΙΑ

Θα γράψω κι εγώ για λαμόγια. Όχι για τα λαμόγια που όλοι αγαπάνε να μισούνε, τους πολιτικούς, τους αποδιοπομπαίους τράγους της λαμογοκοινωνίας μας αλλά κάτι άλλα λαμόγια, πιο βρωμερά που εκμεταλλεύονται με τον πιο επαίσχυντο τρόπο την άγνοια αλλά και την φυγοπονία αφελών νέων.

Ένας γνωστός μου νέος - πολύ γνωστός μου - ο οποίος γενικά δεν δέχεται συμβουλές, μπαίνει τώρα στην αρένα της αγοράς εργασίας. Θέλει εργασία που να του αφήνει άφθονο ελεύθερο χρόνο - να έχω προσωπική ζωή το λέμε τώρα - και να του αποφέρει άφθονο χρήμα. Είναι το ιδανικό θύμα δηλαδή.

Τι κάνουν τώρα τα ελεεινά και τρισάθλια λαμόγια ; Βγάζουν αγγελία όπου υπόσχονται αυτό ακριβώς : χρόνο και χρήμα, πιλάφι και ουρί του παραδείσου. Τρέχουν τα κορόιδα και τους βάζουν σε ένα τηλεφωνικό κέντρο για να διαφημίσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Προσέξτε τώρα την απλή απάτη που βασίζεται στη φυγοπονία των αφελών : γίνεται δοκιμή τριών ημερών, άνευ αμοιβής φυσικά, σε εκατοντάδες θύματα που τρέχουν. Και μετά γίνεται υποτίθεται επιλογή, δηλαδή διώξιμο. Το φαντάζεστε; Τα ελεεινά και τρισάθλια λαμόγια, βασιζόμενα στην ευπιστία μιας νεολαίας που δεν ξέρει πού πατάει και πού βρίσκεται, έχουν συνεχώς στη δούλεψή τους πάνω από 100 άτομα χωρίς να πληρώνουν φράγκο.

Ανδρέα Λοβέρδε, ολυμπιακάρα ακούς ; ακούνε οι υπηρεσίες σου ; Σου δίνω και κάποια στοιχεία έτσι για πλάκα : Εμπορική Πίστη Α.Ε., Λιοσίων 104. Άμα τους βρεις στο χάρτη σφύρα μου. Αν έστελνες όμως έναν πράκτορά σου να πιάσει τάχαμου δουλειά, θα έπιανες λαυράκι.

Αυτά είναι τα εύκολα φίλοι μου της κυβέρνησης. Εύκολα αλλά με ψαχνό. Τι περιμένετε;


αέρα πατέρα

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

idaniko thyma etsi? idaniko thyma nai.

αέρα πατέρα είπε...

Η ανάρτηση απεστάλη στο προσωπικό site του πρωθυπουργού.

Ανώνυμος είπε...

3 MERES DOKIMASTIKA????POU, STI LIOSIVN 104??? DEN PAIZEI, DEN AFINOUN KANENAN NA DOULEVEI AMA DEN EXEI IKA PRIN 2 MINES PIGA GIA DOULEIA KAI MOU TIN EIPAN GIATI TIN PRWTI MERA DEN EIXA OLA TA XARTIA KAI ME EDIOKSAN NA PAW NA TA FERO

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα κάπως έτσι! Μάλιστα εγώ τους είπα από μόνος μου να κάτσω δοκιμαστικά χωρίς δεσμεύσεις για λίγες μέρες να δω πώς είναι και αν μου αρέσει να μείνω, γιατί είχα ταμείο και δεν ήθελα να το χάσω. Επί λέξη μου απάντησαν "Εμείς δεν είμαστε ούτε απατεώνες ούτε φιλανθρωπικό ίδρυμα, άμα θες να είσαι εδώ θα παίξεις με τους κανόνες μας και θα ασφαλιστείς, διαφορετικά σήκω και φύγε"

andreas είπε...

ego ti na pw pou to exasa krima einai giati einai toso aystiroi me tin proslipsi den mporw na katalavw toulaxiston tha mporousan tis prwtes meres na se exoun etsi mexri na deis ti tha kaneis

ΘΟΔΩΡΗΣ είπε...

ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ; ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ!

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)