37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΑΕΚ - ΞΑΡΑ ομαδάρα



ΑπΙφ

6 σχόλια:

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

ΑπΙΦ, κάτι τέτοια, ρίμες, ακροστιχίδες, ομοιοκαταληξίες κ.λ.π., τα κάνει ο Καρατζαφύρερ!
Για πρόσεχε!

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

ΑπΙφ, σε παρακολουθεί ο γαμπρός σου σε αυτές τις ολυμπιακόφρονες κορώνες σου;

ΑπΙφ είπε...

Δεν ξανακάνω ανάρτηση με ρίμα, τέλος !!

ΑπΙφ είπε...

Για τα Ολυμπιακά μου ιδανικά και πιστεύω θερίον μου δεν δέχομαι ούτε λογοκρισία ούτε παραινέσεις ( του τύπου " μην το δεις το παιχνίδι θα σου ανέβει η πίεση" ή " μην λες τέτοια γιατί το παιδί είναι Αεκτζής και στεναχωριέται " ).

"ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" είπε...

Τουλάχιστον, ο΄δικός μου γαμπρός είναι "βαμμένος" Γαύρος!
Κουράγιο, ΑπΙφ!

ΑπΙφ είπε...

Αν σου πω Σαλωνίτη μου ότι μου έρχεται με χίλια και νύφη από σφηγκοφωλιά της ΑΕΚ πόσα " κουράγιο ΑπΙφ " θα μου πεις; Πόσα κτυπήματα να αντέξω ο άνθρωπος ;

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)