37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Η ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ

Ο Πονηρόσοφος δεν πήρε χθες μόνο το δίπλωμα του δυστυχούς Πιανιτζάνι. Παρέλαβε και τα πτυχία αναλυτή από Θηρίον και ΑπΙφ και τα έκανε πρωινά χαρτιά τουαλέτας.

Θηρίον στο Λαγούμι

9 σχόλια:

ΤΕΩΣ Σ. είπε...

ΕΙΔΕΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ?
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

"Πεs μου παππου"
Στίχοι: Άκης Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου

Πες μου παππού, πες μου παππού
Αυτός ο κόσμος πάει που
Και του δικού σου του σκοπού μάθε μου την αξία
Να σε συλλάβω δεν μπορώ μυαλό δεν έχω κοφτερό
Ήμουν κι έμεινα μωρό στην κυριολεξία

Πες μου γιαγιά, πες μου γιαγιά
Γιατί αν δεν έχουμε μαγιά ότι κι αν κάνουμε γιαγιά
Η ζύμη δεν φουσκώνει
Και πες μου σε παρακαλώ όταν τ' αλεύρι είναι καλό
Πως αβγαταίνει το κιλό και βγαίνουνε δυο τόνοι

Πες μου μπαμπά, πες μου μπαμπά
Τον κόσμο με τον αραμπά γιατί να τον ταράξεις
Τώρα δεν πιάνεται μπαμπά πετάει τρέχει κολυμπά
Μ' ένα λαχάνιασμα μπαμπά στις σκέψεις και στις πράξεις

Πες μου μαμά, πες μου μαμά
Γιατί όταν πάω σινεμά,
Ενώ αλλάζω σινεμά το έργο δεν αλλάζει
Κι έρχεται ο άγριος μαμά για νταηλίκι ψήνει τον ήρεμο μαμά
Τον τρώει κι ησυχάζει

Πέστε μου όλοι σας καλέ
Πως κάνουνε στο κυριλέ τα πάντα οι μεγάλοι
Και τα στραβόμοιρα καλέ τα κρύβουν σε Γεντί Κουλέ
Έτσι και κάψουν ναργιλέ και στρώσουνε κεφάλι
Να χαχανίσουν τη ζωή και τούτη κι όποια άλλη

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

Δυνατό ρε παίχτη!

ΤΕΩΣ Σ. είπε...

Απο τα πιο δυνατα , χωριs να γινει ποτε , απο τα πιο διασημα.
Ευχαριστω για την αφιερωση στην επομενη αναρτηση.

Χα'ι'ιντούκος είπε...

Το Θηρίον, παρότι γενικά σωστός αναλυτής τακτικών σε μπάσκετ και μπάλα, συχνά παρασύρεται απο συμπάθειες και εμπάθειες οδηγούμενος σε λάθος συμπεράσματα. Ακόμα και μεγάλοι προπονητές του πάγκου το παθαίνουν,πολλώ δε μάλλον οι του καναπέ(ος).

ΑπΙφ είπε...

Για πρώτη φορά στην ζωή μου (δάγκωσα την γλώσσα μου) θα γίνω συνήγορος του Θερίου. Το Θερίον λοιπόν ουδέποτε είπε ότι ο παππούλης δεν είναι μεγάλος προπονητής, απλώς επεσήμανε μερικές αλήθειες που σκόπιμα κάποιοι αποσιωπούσαν. Για παράδειγμα όλοι αναφέρονταν- και αναφέρονται συνέχεια- στις μεγάλες επιτυχίες του Σοφού.Κατά σύμπτωση όλοι έχουν ξεχάσει και τις πολύ μεγάλες αποτυχίες του. Το Θερίον λοιπόν μας τις θύμισε και δεν είναι και λίγες.
Επίσης όλοι αναφέρονται στην τεράστια μαγκιά του, που πήρε τον Νεστέροβιτς.Είναι κακό να θυμηθούμε ότι μαζί με τον Νεστέροβιτς ήρθαν το καλοκαίρι και δύο παλτουδάκια οι Νίλσεν και Κέσελι ??? Και για αυτούς είναι μάγκας ο παππούς ? Επειδή όμως όλα αυτά είναι άχαρα ας πάρουμε τις φετεινές κούπες και θα πάρω το Θερίον παραμάσχαλα για να αποθεώσουμε τον γιγαντιαίο τον μέγιστο, τον ημίθεο τον Σέρβο αδελφό μας Ντούσαν 'Ίβκοβιτς.

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

Θα πρόσθετα δε ότι πρώτη επιλογή του παππού ήταν ο Εντόγκ αλλά δεν έκατσε. Έτσι πήρε το Νεστέροβιτς. Παρ' όλα αυτά, ομολογώ δημόσια ότι δεν πίστευα πώς μ' αυτό το υλικό ο Θρύλος θα μπορούσε να πάιξει τέτοιο μπάσκετ. Φυσικά βλέπω ότι η προσθήκη Σπανούλη ανέτρεψε τα δεδομένα, κάτι που δεν πίστευα σ' αυτό το βαθμό.

Ο παππούς δικαιώθηκε με την διαχείριση του υλικού του κι έγινε πρώτος μάγκας. Φυσικά δεν είχε αντιδράσεις από τους οπαδούς κι όταν έλεγε - και λέει - άμυνα, όλοι κάνουν μόκο και δεν τον κατηγορούνε για αμυντικογενή και τέτοιες παπαριές.

Χα'ι'ιντούκος είπε...

Συμφωνώ με τα λεγόμενά σας κύριε Απίφ, όπως πάντα στην Ελλάδα όλοι κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Έτσι κι ο πονηρόσοφος όπως τον αποκαλεί και το Θερίον,έχοντας στο παλμαρέ του εκτός των άλλων και την τελευταία μεγάλη επιτυχία του Θρύλου,ήρθε ως άλλος Μεσσίας για να ξαναβάλει την ομάδα στον δρόμο των επιτυχιών.Κανείς δεν ξεχνάει και τις αποτυχίες του, όμως σαφώς δεν είναι και τυχαίο οτι ολάκερη η Ευρώπη τον αποκαλεί Γκουρού.

p.s: Το οτι οι Νίλσεν και Κέσελι δεν ήταν παικτάρες το ξέρανε και οι βλάχοι,το ήξερε σαφώς και ο Ίβκοβιτς.Σίγουρα περιμέναμε να βοηθήσουν περισσότερο μεσα απ'τον συμπληρωματικό ρόλο τους,αλλα ακόμα δεν έχει τελειώσει η σεζόν.Η δε εντυπωσιακή αναγέννηση των Μαυροκεφαλίδη,Έρτσεγκ,Παπανικολάου καθώς και το οτι η ομάδα με κατα καιρούς βασικότατες απουσίες έχει πετύχει τεράστιες νίκες(με Φενερ εκτός-Μπουρούσης,με Σιένα Τεόντοσιτς) δεν μπορύμε παρα να τα αποδώσουμε στο μαεστρικό μανατζάρισμα του παππούλη.

ΑπΙφ είπε...

Χαϊντούκο μου συμφωνώ σε όλα και εύχομαι μέχρι τέλους της περιόδου να δούμε και την μεταμόρφωση των Νίλσεν και Κέσελι για να υποκλιθώ μέχρι το πάτωμα στον Ντούντα.

hectoire είπε...

egw lew na diwksoume ton pappou k na feroume to giannakh.. kalyteros htan

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)