37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ

Μιλώ για τα κακώς κείμενα και συνειδητοποιώ ότι συμβάλλω κι εγώ σ' αυτά. Ντρέπομαι και ταπεινώνομαι εσωτερικά. Δεν χρειάζεται να το φωνάξω. Αρκεί την άλλη φορά που θα μιλήσω να έχω βελτιώσει στάση και συμπεριφορά ώστε να αιστανθώ καλύτερα.

Μιλώ για θετικά παραδείγματα και σωστές συμπεριφορές. Συνειδητοποιώ ότι μικρή σχέση έχω με αυτές. Ντρέπομαι και ταπεινώνομαι εσωτερικά. Δεν χρειάζεται να το φωνάξω. Αρκεί την άλλη φορά που θα μιλήσω να συμπεριλαμβάνομαι στα θετικά παραδείγματα.


Θηρίον το Αλύπητον

7 σχόλια:

takos είπε...

Τι έπαθες ρε παίχτη; Είδες κακό όνειρο;

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

Εγώ όχι. Εσύ;

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

Απαραίτητη διευκρίνηση προς τους φίλους που κατάλαβαν ότι πρόκειται για προσωπική εξομολόγηση.

Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου. Μιλάω σε πρώτο πρόσωπο για να τονίσω την ιερότητα του Εγώ. Όχι φυσικά του εγωισμού που μέσα στην ανασφάλειά του ζητάει επιβεβαίωση έξωθεν, αλλά του Εγώ της ευθύνης και της αυτοσυνειδησίας, εξ ου και της ειλικρινούς αυτοκριτικής.

ΤΕΩΣ Σ. είπε...

Ετσι ντε!!!

Χα'ι'ιντούκος είπε...

Δεν ξέρω αν το έβγαλες απ΄το μυαλό σου η το είδες κάπου πάντως μου άρεσε πολυ. θα μπορούσε να ήταν η ποιητική έκφραση των σκέψεων μου για χθες το βράδυ.Προσθέτοντας και μια συγνώμη στο τέλος.
Παρόλο τον παρορμητισμό μου δεν δικαιολογουμαι και εγώ θα κάνω την αυτοκριτική μου.

Θηρίον το Αλύπητον είπε...

Οι αμερικάνοι λένε. Όταν τα πράγματα ζορίζουνε, μπροστά πάνε οι ζόρικοι. Και οι ζόρικοι είναι σκληροί πρώτα με τον εαυτό τους. Γενναία πράξη λοιπόν η αυτοκριτική σου.

hectoire είπε...

kante autokritikh giati mono auto sas exei meinei

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)