37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Το Ισλαμικόν Δίκαιον της ελληνικής Θεοκρατίας

Το Ισλαμικόν Δίκαιον της ελληνικής Θεοκρατίας


Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος


Κύριε Ροΐδη,
ολλοί ισχυρίζονται πως η Ελλάδα αποτελεί μια ιδιόρρυθμη περίπτωση θεοκρατικού καθεστώτος. Ο συχωρεμένος μάλιστα ο Χρ.Παρασκευαϊδης είχε κάποτε βροντοφωνάξει: «Η Ελλάς δεν είναι Γαλλία, δεν είναι état laïque».



Η δήλωση αυτή του μακαρίτη, ισχύει απόλυτα στην περίπτωση της μειονότητας της Θράκης. Εδώ το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ εγκαθίδρυσαν μια ισλαμική νησίδα, όπου όσον αφορά στο οικογενειακό δίκαιο, εφαρμόζεται ο Ισλαμικός Νόμος. Μπορεί η Σαρία να μην ισχύει στην Τουρκία, μπορεί να μην ισχύει σε καμία χώρα της Δύσης, ούτε καν στην Βουλγαρία, αλλά η Ελλάδα της Ε.Ε, ακολουθεί τα χνάρια του Ιράν, του Αφγανιστάν και της Σαουδαραβίας.



To νομικό αυτό τερατούργημα βόλευε την ανδρoκρατούμενη μειονότητα και έτσι δεν προσβλήθηκε ποτέ στην ελληνική Δικαιοσύνη, μέχρις ότου μια φαρμακοποιός που διεκδικούσε το νόμιμο μερίδιο της πατρικής κληρονομιάς κατέφυγε στην ελληνική Δικαιοσύνη. Ευτυχώς το Μονομελές Πρωτοδικείο Ροδόπης στάθηκε στο ύψος του και δεν αποφάσισε όπως έκανε το σεβαστόν Εκλογοδικείον που γνωμοδότησε ότι χάριν του θείου Αχιλλέως μπορεί σε έναν νομό της Μακεδονίας να προσμετρώνται και τα λευκά ψηφοδέλτια. Εδώ επικράτησε ο κοινός νους και αποφασίστηκε τον περασμένο Μάρτη πως η ελληνική νομοθεσία, το ευρωπαϊκό δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα ισχύουν και στον Νομό Ροδόπης κι έτσι αποφύγαμε το κράξιμο του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου (ΕΔΑΔ).



Ίσως αναρωτηθεί κάποιος, γιατί ευσεβέστατοι πολιτικοί, όπως ο ωριμάσας ΓΑΠ ή η ήρεμη δύναμις Καραμανλής junior, ανέχτηκαν αυτήν την ισλαμική παρένθεση μέσα στον νομικό μας κορμό, τη στιγμή που οι διατάξεις του Ιερού Πηδαλίου της Ανατολικής Εκκλησίας περί πορνείας, αυνανισμού, προγαμιαίων σχέσεων, μικτών λουτρών κλπ δεν έχουν δυστυχώς επενδυθεί με το κύρος του Νόμου. Κανείς αιρετικός δεν τυφλώνεται πιά και καμία μοιχαλίς δεν διασύρεται με ανάποδη γαϊδουροκαβαλαρία στα τρίστρατα της Θεσσαλονίκης. Μην βιαστείτε να τους αδικήσετε. Σκεφθείτε πως σιωπούσαν ακόμη και ακραιφνείς Απόστολοι της Ορθοδοξίας όπως οι κ.κ. Παπαθεμελής, Άνθιμος και πως ακόμη και ο ίδιος ο κ.Ψωμιάδης δεν είχε καβαλικέψει τον Βουκεφάλα του για να συντρίψει το ισλαμικό ναρκοπέδιο.

Το μυστικό της γενικής ανοχής, είναι πως μόνον έτσι θα μπορούσε να δικαιολογηθεί ο διορισμός του Μουφτή από το κράτος και η μη εκλογή του από τους πιστούς, όπως συμβαίνει με την αφεντιά του τον Άγιο Βαρθολομαίο που εκλέγεται από τη Σύνοδο και δεν διορίζεται από τον μουσουλμάνο υπουργό. Σου λένε οι υπερπατριώτες μας, δίνοντας δικαστικές εξουσίες στον Μουφτή, τον κάνουμε κρατικό υπάλληλο που αναγκαστικά διορίζεται από τον χριστιανό υπουργό μας και κλείνουμε το δρόμο στον Ψευτομουφτή που-άκουσον άκουσον-εκλέγεται από τους πιστούς.

Σχεδόν ταυτόχρονα το ΕΔΑΔ ανέτρεψε απόφαση του Αρείου Πάγου και αναγνώρισε σε δυο σωματεία της Δ.Θράκης το αυτονόητο δικαίωμά τους να αυτοπροσδιορίζονται «τουρκικά», προφανώς όπως ακριβώς και οι Ρωμιοί της Πόλης μπορεί να ονομάζονται Έλληνες. Άλλωστε, ο προσδιορισμός της μειονότητας ως μουσουλμανικής, με θρησκευτικό δηλαδή χαρακτηρισμό, καταδικάζει όσα μέλη της είναι άθεοι-όπως εύστοχα έχει επισημάνει ο τ.βουλευτής του ΣΥΝ Μουσταφά Μουσταφά-σε ανυπαρξία.



Κύριε Ροΐδη,
Ίσως πολλοί εκλεκτοί πατριώται, να δυσαρεστήθηκαν από τις δυο αποφάσεις. Υπάρχουν όμως και κάποιοι (ευτυχώς ελάχιστοι) που χάρηκαν διότι πιστεύουν πως όταν προστατεύεις τις μειονότητες, τις ενσωματώνεις με τους υπόλοιπους πολίτες και θωρακίζεις την εθνική σου ασφάλεια. Ίσως αντί να καταπατούνται στοιχειώδη δικαιώματα και να φράζονται μέχρι το 1993 Έλληνες πολίτες πίσω από απάνθρωπες μπάρες, πέφτοντας έτσι αναγκαστικά στην αγκαλιά της Άγκυρας, να ήλθε η ώρα να δούμε τα πράγματα κάτω από ο πρίσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του ευρωπαϊκού νομικού πολιτισμού. Δεν ξέρω γιατί, αλλά όταν μελετώ τα ανδραγαθήματα της αγοραίας εθνικοφροσύνης μας θυμάμαι την περίφημη ρήση του Αμερικανού Samuel Johnson (1775) «Patriotism is the last refuge of a scoundrel», τουτέστιν: «Ο πατριωτισμός είναι το τελευταίο καταφύγιο των παλιανθρώπων».

Για την αντιγραφή

Γιάννης Χρ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)