37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Το μήνυμα δεν εμπεριέχει πολιτικά υπονοούμενα. Καίτοι άθεος - βεβαίως επ' αυτού οι απόψεις είναι εξόχως διχασμένες καθ' όσοσν ναι μεν εγώ δηλώνω άθεος, πλην όμως όλοι οι υπόλοιποι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι απλώς δεν έχω το θεό μου και είμαι κοινός θεομπαίχτης - δράττομαι της ευκαιρίας να ευχηθώ σε όλους μας να τους επηρεάσει θετικά η μεγάλη αυτή γιορτή της άνοιξης.
Γιατί μη γελιόμαστε. Η μια από τις δυο σημαντικότερες γιορτές των Χριστιανών η Ανάσταση, δε συμπίπτει τυχαία με την έναρξη του Κύκλου της άνοιξης. Όπως δεν είναι τυχαίο ότι την ίδια περίπου - λίγο νωρίτερα - εποχή έχουμε το Εβραϊκό Πάσχα, η Ιρανική και Κουρδική Πρωτοχρονιά, το μικρό Μπαϊράμ των Μουσουλμάνων και δεν ξέρω τι άλλο. Με δυο λόγια η θρησκευτική γιορτή είναι ένα πρόσχημα για να γιορτάσουν οι άνθρωποι τον ερχομό της Άνοιξης.
Καλή άνοιξη λοιπόν σε όλους

Γιάννης Χρ.

3 σχόλια:

Γιώργης Χολιαστός είπε...

Καλή ανάσταση.

ΑΝΑΣΤΑΣΗ

"Εγώ!
Η πέτρα!
Η ταφόπετρα!
Φωτιάς δισέγγονο!
Βουνού αγγόνι!
Εργατιάς παιδί!

Εγώ!
Η αειπαγής εγώ!
Εγώ η δύσρηκτος!
Τ' ήταν αυτό που μου 'γινε;

Εγώ που ως κι ο σεισμός τρεις μέρες πριν
ούτε που μ' έσεισε...
Εγώ που ως και το θάνατο τον φυλακίζω...
Εγώ!
Το σύνορο φωτός και σκότους!
Που δέκα ρωμαλέοι ρωμαίοι στρατιώτες
για να με σείσουν συνερύουν...
ξάφνου
κι ενώ φρουρούσα έναν Ναζωραίο
έτσι,
χωρίς να το θελήσω,
δίχως ν' αφεθώ,
βρέθηκα απ' το 'να μέρος στ' άλλο στη στιγμή
αφήνοντας ολάνοιχτο τον τάφο.
Σα να 'μουν πούπουλο σου λέω...
ή σαν αέρας...
κι ούτε..."

Γιώργης Χολιαστός

Koupakia είπε...

Καλή Ανάσταση αλλά στην πολιτική κατάσταση της Χώρας!

Υ.Γ. το σωστό Γιάννη είναι αθεϊστής. Άθεους μας αποκαλούν οι θρησκευόμενοι τύπου Τζουτζέ!

Unknown είπε...

Κουπάκια συμφωνώ μαζί σου, έτσι είναι το σωστό. Αλλά προτιμώ επί του προκειμένου τη συνήθειά του «άθεος». Το αθεϊστής μου δίνει την αίσθηση ότι θέλω να πείσω τους άλλους για το δίκιο μου. Επ'αυτού δε θέλω να πείσω κανένα. Αν οι άνθρωποι έχουν ανάγκη ενός θεού, καλά κάνουν και τον έχουν. Εμένα δε γουστάρω να ενοχλούν. Τώρα ως προς το φίλο μας το φιλελεύθερο τζουτζέ, αυτός δε θα με πει ποτέ άθεο. ανήκει σε αυτούς που πιστεύουν ότι δεν έχω το Θεό μου.

Γιάννης Χρ.

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)