37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...
"Αδέλφια μου και Σύντροφοι χαιρετίζω από καρδιάς την αυθόρμητη , ρομαντική και τρυφερή ( ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ τα χρόνια της αθωότητας ), ρεαλιστική (η πραγματικότητα του 2007) χιουμοριστική (καταπληκτικές φωτογραφίες ) κατανοητή (όμορφος, καλογραμμένος και επί της ουσίας λόγος) Σελίδα σας.
Θέλω να ελπίζω ότι θα υπάρχει χώρος να καταθέτω καμιά φορά τις απλοϊκές μου σκέψεις, τις ανησυχίες, το θυμό για ότι παρακολουθούμε να συμβαίνει γύρω μας χωρίς δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης, τη χαρά για τη δυνατότητα που δίνεται μέσα από αυτόν το χώρο να κάνουμε πλάκα , να σαρκάζουμε και να αυτοσαρκαζόμαστε, να συμφωνώ ή να διαφωνώ μαζί σας.
Τόσα χρόνια παλεύω κάθε μέρα με τους υπολογιστές λόγω δουλειάς αλλά μόλις τώρα ανακαλύπτω τη χρήση του blogg και την δυνατότητα εκτόνωσης της σκέψης του blogger.Παλιά μοιραζόμουνα τον ΄΄πόνο ΄΄ μου με τους συντρόφους στο κόμμα ή στις συνδικαλιστικές ατελείωτες συνελεύσεις, με τα χρόνια πάνε αυτά χάσανε την αξία τους, τα βαρέθηκα, η απόλαυση της μάζωξης σε κάποιο φιλόξενο σαλόνι είναι πλέον μια σπάνια πολυτέλεια αφού ήμαστε όλοι υποχρεωμένοι στην καθημερινή πραγματικότητα της ΄΄δουλείας΄΄ μας.
Και άντε να μπήγω κάθε βράδυ την βελόνα στον καμβά της σταυροβελονιάς μου υπομένοντας τους κάθε λογής εξυπνάκηδες να με σταυρώνουν (εκλογολόγους, εγκληματολόγους, δικαστές και εισαγγελείς παπαρολόγους, κ.λ.π.) που μου αναλύουν τι σκατά τρώω, πόσες φορές ψήφισα στις εσωτερικές εκλογές του Πασόκ, πως τα άρπαξαν οι κακοί πασόκοι και πώς να τα βολέψουν τώρα οι ανυποψίαστοι παρθενογεννημένοι και αγνοί Κουμπαροϋποστηριχτές Επανιδρυτές του κράτους και της σάπιας κοινωνίας των τελευταίων 20 χρόνων ….
(συγνώμη τώρα αδέρφια, αλλά φταίει η διπλανή μου στη δουλειά όταν μου λέει με σοβαρότητα , ότι τη φωτιά στην Μεσσηνία την έβαλε ο Λαλιώτης για να διευκολύνει τη διάνοιξη της Ιονίας οδού που περνάει μέσα από τα δεν ξέρω πόσα στρέμματα που έχει κατά μήκος και κατά πλάτος του νομού, για να πάρουν αξία….. σας παρακαλω)
Και άντε να πλέκω το γελεκάκι του Χαρούλη με βελονιά εναλλάξ πουαντερί και Πρετεντέρια με λάστιχο διπλοΑμερικάνικο παπαχελικό ακούγοντας υψηλού επιπέδου αναλύσεις για το πώς και το γιατί η Ντόρα αγωνίζεται νυχθημερόν και μοχθεί για το αν όνομα του παραδίπλα χωραφιού θα είναι Μακεδονία ή ανωκατωμονοδιπλοΜακεδονία και όλα αυτά για χάρη μας, αφού είμαστε τόσο μαλάκες και τόσα χρόνια δεν το ξεχάσαμε ακόμα……
Και άντε να υφαίνω γαϊτανάκι μπήγοντας το βελονάκι στα δαχτυλά μου αντί στην δαντέλα της προίκας της Καιτούλας μου, όταν πέρασα ένα μαύρο μήνα από την αγωνία το άγχος και τις ενοχές, για το αν θα επιλέξω Γιώργο η Βαγγέλη παρακολουθώντας τις δηλώσεις , τοποθετήσεις και το κάθε είδους παραλήρημα των Παναγιωτακόπουλου, Κουλούρη, και λοιπών συγγενών.
Και δώστου να μου κολλάει στο μυαλό κάθε πρωινό Σαββατοκύριακου , με την τσίμπλα στο μάτι γιατί έχω και αϋπνία, η ιδέα να δώσω ηρωικό τέλος στα βασανά μου κάνοντας χαρακίρι με το ψαλιδάκι μου, υπό το βάρος των λόγων Αναγνωστάκη – Χασαπόπουλου όταν εξοργίζονται και κοκορομαλώνουν με τους θεματοφύλακες της πίστης της ηθικής και του πατριωτισμού μας, ΑδωνοΠανίκους & ΣΙΑ …..
Όχι να μου πείτε, είναι ζωή αυτή?
Πολλά φιλιά με αγάπη:

e-las"
20 Νοέμβριος 2007 9:24 μμ

Για την αντιγραφή
Κ.Λ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κώστα δεν μας εξηγείς από που έκανες την αντιγραφή. Έχει σημασία που απευθύνθηκε ο φίλος μας τον οποίο ευχαριστούμε για τα καλά λόγια και κυρίως για τη συμμετοχή. Όσο πληθαίνουν οι συμμετοχές, τόσο νιώθουμε πιο εκστασιασμένοι γι αυτό το υπέροχο μέσο που μας κάνει να καταλαβαίνουμε τον λόγο και τον αντίλογο.
Φίλοι μου βουρ λοιπόν.
Γ.Μ.Σ.

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)