37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Κορυφαίο παράδειγμα...


Ο "μελλοντικός ηγέτης του ΠΑΣΟΚ" Β.Β. θα παραμείνει στην ιστορία ως κορυφαίο παράδειγμα υποτίμησης της συνθετότητας της πολιτικής.

Ο υπερφίαλος κ. Καθηγητής, έχοντας μαζί του ένα από τα πιο αξιόλογα στελεχικά teams του Κινήματος, ολόκληρο τον τύπο και τους τηλεοπτικούς - ραδιοφωνικούς σταθμούς της παράταξης (και όχι μόνο), έναν ηττημένο αιμάσσοντα αντίπαλο στα πλακάκια της Χαρ. Τρικούπη, μια καθ' όλα ευπρεπή και ελπιδοφόρα εικόνα στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού...

...πώς τα κατάφερε και έχασε!..

Αποτελεί όντως κατόρθωμα να χάνεις κάτω από τέτοιες συνθήκες...

Και τέτοια... κατορθώματα είναι μερικές φορές που αναδεικνύουν όντως την Πολιτική ως Τέχνη ύψιστης αξίας...

Τι σημασία έχει κι αν είσαι Καθηγητής, κι αν είσαι μορφωμένος, αν έχεις περάσει από τα πιο μεγάλα πανεπιστήμια του κόσμου...

Η ουσία μετράει: Το κατέχεις το "άθλημα";

Αν δεν το κατέχεις, τότε...
Κ.Λ.


(Άραγε το μάθημα το πήραν κι οι άλλοι;)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Καθηγητής ίσως έχασε και για μερικούς άλλους λόγους.
1. Γιατί όλος ο θαυμαστός κόσμος του "υγιούς" ΠΑΣΟΚ υποστήριξε τον αντίπαλό του με πρωτόγνωρο πάθος.
Από τους Λιβάνοπαναγιωτακόπουλους μέχρι τους Πεφωτισμένους και αμέμπτου ηθικής δοξασμένους Συνδικα-
λιστές της παράταξης (κάτι άκουσα για 90% ).Από κοντά και ο
Τσοβόλας με τον Γεράσιμο να δηλώνει
ότι " η δεξιά που κατελαβε το κόμμα
το 1996 δεν θα περάσει".
2.Διότι όλος ο συμφερτός των υποστηρικτών του Γιώργου έδωσε τον
υπέρ πάντων αγώνα απέναντι στα "εξωθεσμικά" κέντρα κατασυκοφαντόντας τους πάντες. Τον Σημίτη για την οκτάχρονη τυρανία που έπέβαλε στον Ελληνικό λαό ( υποθέτω ότι όλοι οι
υπουργοί της περιόδου Σημίτη που υποστήριξαν τον Γιώργο και ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα είχαν εγκαταστήσει τα υπουργεία τους στο βουνό για να κτυπήσουν τον τύρανο).Όλους μα όλους τους πολιτικούς τους αντιπάλους με χυδαίες επιθέσεις ( συνωμότες , μεθυσμένοι για εξουσία , άρπαγες της εξουσίας υπονομευτές της παράταξης) .
3. Τέλος μεταφέρω την εμπειρία μου
από την χθεσινή ψηφοφορία. Από την ώρα που μπήκα στην Τοπική μέχρι να ψηφίσω ο Γραμματέας και 2-3 από τα σημαντικά τοπικά στελέχη μου την
" πέσανε " προσπάθώντας να με πείσουν για το πόσο κυνδινεύει το
κόμμα από τον άνθρωπο της Δεξιάς
"Υπερφίαλο συνομώτη"κ. Καθηγητή (επιχειρηματολογία Γιώργου που κάτι θυμίζει από Πολύδωρα και ασύμετρες απειλές που ζήσαμε το καλοκαίρι ως προς την ποιότητα και το βάθος της).
Φίλοι μου ο Γιώργος που μερικοί από μας πίστεψαν και στήριξαν 4 χρόνια δυστυχώς μας απογοήτευσε....

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου (και ανώνυμε) σχολιογράφε:
Ας μην επιστρέψουμε σε κείνο το αλήστου μνήμης "Λαέ ντροπή σου για τη εκλογή σου"...
Κανένας Παναγιωτακόπουλος, Λιβάνης, Τσοβόλας και δεν ξέρω ποιός άλλος θα μπορούσε να επηρεάσει τόσο πολύ 1.000.000 ψηφοφόρους...
Αστεία πράγματα...
Απλά, ο κ. Καθηγητής, η παρέα του και όλοι αυτοί που τον καθοδήγησαν και τον στήριξαν - υπερφίαλοι όλοι τους - αντιμετώπισαν τον λαό - τους ψηφοφόρους - σαν τα ψιλά που έχουν στην τσέπη τους...
Λογάριασαν όμως χωρίς το... Ρέλλο!!!

Κατά τα άλλα... μπορεί και νάχεις δίκιο για το "υλικό" των οργανώσεων του ΠΑΣΟΚ... Αυτοί όμως δεν μπορούν να επηρεάσουν ούτε τη γυναίκα τους τώρα πια...
Κ.Λ.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά απ΄ότι κατάλαβα τίποτε δεν
μπορεί να επηρεάσει τον υπερήφανο
λαό της μεγάλης παράταξης του Πασοκ.
Ούτε οι Παναγιωτακοπουλολιβανηδοτζου-
μάκηδες ούτε φυσικά τα ΜΜΕ και τα
οργανωμένα συμφέροντα( σύμφωνα με την
πρώτη τοποθέτησή σου).
Όλοι( ή μήπως μόνον οι πλειοψηφί-
σαντες??) ψήφισαν με βάσει την ιδεο-
λογική τους τοποθέτηση και την πίστη
τους στις διαχρονικές αξίες της παρα-
ταξης.
Όσο για το άλλο "Λαέ ντροπή σου.."
με αληθινή συντριβή σου (εξο)ομολο-
γώ(ουμαι) ότι το έχω πει πολλές φο-
ρες στην ζωή μου και λόγω του αδύνατου χαρακτήρα μου είμαιβέβαιος ότι θα κατρακυλήσω στο βούρκο πολλές φορές ακόμη.(Στις 16/9 το
ξεστόμισα λίγο.. μεγαλόφωνα για τελευταία φορά ).
Φίλε μου Κ.Λ εκέινη την γενίκευση
- υπερφίαλοι όλοι τους- τι την ήθε-
λες? Μεγάλη παράλειψη να σου δώσω
τα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ για την Δημιου-
ργία του ΒLOG.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο... Το "υπερφίαλοι όλοι τους" το διαγράφω...
Κ.Λ.

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι, είμαι ο Γ.Μ.Σ.
Είναι γεγονός ότι περιμένω περισσότερη εμβάθυνση σ' αυτό που συμβαίνει στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. τώρα. Αντ' αυτού διακρίνω έναν ποδοσφαιρικού τύπου φανατισμό και μια λαϊκίστικη ειρωνία και από τις δύο πλευρές, ανάρμοστες για το πολιτικό επίπεδο τόσο του Κ.Λ. όσο και του άλλου φίλου που μπορεί να υποψιάζομαι ποιος είναι. Καλό πάντως είναι να υπογράφει για να έχουμε μια σταθερή βάση επικοινωνίας.
Σας καταθέτω λοιπόν τον δικό μου προβληματισμό και τη δική μου ανησυχία, άσχετα από παρασκήνιο το οποίο δε γνωρίζω και δε μ' ενδιαφέρει να γνωρίζω εφόσον ούτε ο υπόλοιπος λαός γνωρίζει.
Προσωπικά αγάπησα τον Γ.Παπανδρέου για τις απόψεις του, πολιτικά φιλελεύθερες, προοδευτικές και αριστερές που εκφραστήκανε στην πράξη, κυρίως κατά τη διάρκεια της οκταετίας Σημίτη. Επίσης για τον χαρακτήρα του που συνάδει με αυτές τις απόψεις, δότι πρόκειται για άνθρωπο ειλικρινή και ανοιχτό στον διάλογο. Αντίθετα ο Βενιζέλος δε με έπεισε ποτέ, ενώ σίγουρα είχε τις ευκαιρίες όντας πρωτοκλασάτο στέλεχος και σημαντικός υπουργός, διότι ουδέποτε εξέπεμψε θέσεις προοδευτικές ή ριζοσπαστικές που να με συγκινήσουν. Σίγουρα δεν υπήρξε ούτε έγινε εκσυγχρονιστής για να τον υπερασπίζεται ο ανώνυμος φίλος μας, αντίθετα θα έλεγα ότι μάλλον είναι "βαρίδι". Θυμίζω πρόχειρα τις θέσεις του για την ιδιωτική Ανώτατη Παιδεία.
Ενώ λοιπόν ο Βενιζέλος έδειξε τις αδυναμίες του κατά την κυβερνητική θητεία του ΠΑ.ΣΟ.Κ., ο Γιώργος Παπανδρέου τις έδειξε κατά την αρχηγία του, με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. στην αντιπολίτευση. Σ' αυτό το blog έχω αναφερθεί στα λάθη του και δε θέλω να επαναλαμβάνομαι.
Έκανε αυτοκριτική χωρίς να εστιάσει στα πραγματικά σφάλματά του. Αντίθετα, άφησε να εννοηθεί ότι το βασικό του λάθος ήταν ότι δεν εξουδετέρωσε τους εσωκομματικούς του αντιπάλους.
Και φθάνουμε στο εξωφρενικό, ο άνθρωπος που είναι υπέρ του διαλόγου και των ανοιχτών διαδικασιών, να "απαγορεύει", μέσω δηλώσεων σχετικών και ασχέτων, τη δημιουργία ρεύματος που θα εκφράζει τις όποιες απόψεις μιας εσωκομματικής αντιπολίτευσης! Όμως αυτό που ήταν από πολλά και σοβαρά στελέχη ζητούμενο στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. εδώ και πάρα πολλά χρόνια, είναι δείγμα υγείας και δείχνει ότι αποχαιρετάμε οριστικά το συγκεντρωτικό πρότυπο και υιοθετούμε στην πράξη ανοιχτές και όχι παρασκηνιακές διαδικασίες. Το ζήτημα είναι μετά, η διαδικασία να παράγει πραγματικά θέσεις και απόψεις που συγκρούονται ανοιχτά και προβληματίζουν στην ουσία και σε βάθος, τόσο τα μέλη του κινήματος όσο και το σύνολο των πολιτών.
Στόχος και δικός μας, των σκεπτόμενων πολιτών που συμμετέχουμε μέσω διαδικτύου σε τέτοιες συζητήσεις, δεν πρέπει να είναι η αναμόχλευση προσωπικών αντιπαραθέσεων αλλά η ανάδειξη σημαντικών ζητημάτων που ζητούν απαντήσεις απ΄όποιον μπορεί να τις δώσει.

Ανώνυμος είπε...

Ρε παικταρά μου καλά εντόπισες και “ποδοσφαιρικό
φανατισμό” και “ λαϊκίστικη ειρωνεία” την υποστήρι-
ξη στον Βενιζέλο που την βρήκες μέσα στα σχόλια μου; Βιαστικά διαβάζεις τα σχόλια των άλλων,μου
φαινεται κύριε Γ.Μ.Σ.
Επί της ουσίας .
Πιστεύω ότι σ΄αυτή την αναμέτρηση ο Γιώργος έχασε
άλλη μια ευκαιρία για να αναδείξει το πρόσωπο που
επισημαίνεις στο σχόλιο σου. Του ανοικτού , του δημο-
κρατικού , του ριζοσπατικού,του εναλακτικού πολιτι-
κού που πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και τις δημοσκοπή-
σεις . Τέσσερα χρόνια προεδρίας και αντιπολίτευσης ζήσαμε ένα μπερδεμενο Παπανδρέου να προσπαθεί
να ισοροπήσει σε μια τεντωμένη τριχούλα. Μια του έβγαι-
νε το πρόσωπο που αγαπήσαμε ( επιλογή Καραχασάν)
και δυό του έβγαινε ένα ψευτόαντικαραμανλικό κακο-
μούτσονο προσωπείο (επιλογή Αράπογλου, οπερετικές καταγγελίες δημοσκοπήσεων κ.α). Όμως βρήκαμε επι-
χειρήματα και τον στηστηρίξαμε……..
Ήρθε η μεγάλη ήττα και κάποιος τον αμφισβήτησε.
Ήταν επιθετικός ,άκομψος και χρησιμοποιούσε και
μειωτικούς χαρακτηρισμούς. ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ??
Αυτός είναι ο Βενιζελος, ο Γιώργος όμως πως αντέ-
δρασε……
1. Οργάνωσε στρατούς για την αντιμετώπιση του εισβολέα. Να σημειώσω ότι τελείως αδέξια ενε-πλάκη και ο συμπαθέστατος αδελφός Νίκος με
τις γνωστές δηλώσεις περί θαμπών δακτυλιδιών
και άλλα τέτοια νόστιμα.
2. Υιοθέτησε όλα τα γελοία επιχειρήματα:α)περί
συνομωσίας β) περί ιδεολογικής καθαρότητας
γ) για όλα φταίει ο Σημίτης
3. Μιμούμενος τον Καραμανλή της περιόδου 2000-
2004 έκανε πρώτο θέμα της “ προεκλογικής πε-
ριόδου “ την διαπλοκή και τα ΜΜΕ.
4. Τέλος με την περίφημη αυτοκριτική του μας έδει-
ξε τι πρέπει να κάνουν οι ηγέτες των κομμάτων.
Πρέπει να διαγράφουν προληπτικά όσους πιθανόν
στο μέλλον να τους αμφισβητήσουν .
Όλα αυτά όχι μόνο δεν συνιστούν πολιτικό λόγο αλλά
προσωπικά τα βρήκα κακόγουστα και αντιαισθητικά.
Εδώ έρχεται πάλι το ισοπεδωτικό επιχείρημα .
Ναι αλλά ο Βενιζέλος έχει ευθύνη …μπλα, μπλα μπλα.
¨Όχι φίλοι μου την ευθύνη της εικόνας των τελευταίων 50 ημερών δεν την έχει κανένας Βενιζέλος,Τζουμάκας,
Σκανδαλίδης, την έχει αποκλειστικά ο Γιώργος και για-
τι ήταν ο πρόεδρος του Πασοκ αλλά κυρίως γιατί κάτι
άλλο περιμέναμε απ΄αυτόν.
Συμετείχα στην διαδικασία εκλογής γιατί θεώρησα
ότι είναι δυνατό να σταλεί ένα μήνυμα-ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ- με δύο αποδέκτες τον Κωστάκη ( το γήπεδο είναι γεμάτο δεν σε σώζουν οι παράγκες) και τον Γιωργάκη (επιτέλους ξύπνα και παίξε την μπάλλα που ξέρεις).

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Ευάγγελε ξέρεις ότι συμφωνώ διότι ήδη τα έχω γράψει. Όσο για το αν διαβάζω προσεκτικά, σου κάνω το ίδιο ερώτημα με την σημείωση ότι δεν χρησιμοποιώ το ρήμα "υποστηρίζω" αλλά το "υπερασπίζομαι". Άλλο το ένα, άλλο το άλλο. Καμιά φορά αυτά που φαίνονται αποχρώσεις, είναι ουσιαστικές διαφορές.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εμείς τώρα συμφωνούμε έχωντας ουσιαστικές διαφορές υπερασπιζόμενοι πράγματα πού ο
άλλος κακώς υποστηρίζει????
Το κατάλαβα ή όχι ????

Δεν με λένε Ευάγγελο (μήπως σου θυμίζω κάτι από Βενιζέλο) ??

ΑπΙφ. ( Βρες πως προέκυψε )

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)