37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

ΤΟ ΕΞΥΠΝΟΧΩΡΙ ΚΑΙ Ο ΣΤΥΛΟΣ ΤΟΥ ΠΕΛΕΚΑΝΟΥ.

Δε με έπαιρνε ο ύπνος και έκανα κάποιες σκέψεις : στη συστατική επιστολή κάποιου καθηγητή μου, πριν τριανταοχτώ χρόνια, έγραφε ότι συμπεριλαμβανόμουν στο 10% των καλύτερων φοιτητών του Φυσικού. Αυτό έμοιαζε σωστό γιατί μπήκα δέκατος πέμπτος μέσα σε περίπου διακόσια άτομα και αποφοίτησα μέσα στους είκοσι καλύτερους εκείνης της χρονιάς.

Συνεχίζοντας τη σκέψη μου είπα ότι αφού ήμουνα μέσα στο 10% του Φυσικού Αθηνών, λογικό είναι να υποστηρίξω ότι συμπεριλαμβάνομαι, ας πούμε στο 5% των έξυπνων της ελληνικής κοινωνίας. Βέβαια ξέρω παιδιά που ήταν στο 2% του Φυσικού και δύσκολα τους κατατάσεις στο 20% της κοινωνίας αφού δεν ξέρουν να μοιράσουν δυο γαϊδουριών άχυρο.

Τέλος πάντων, αυτά είναι υποθέσεις. Επειδή όμως μόνο με υποθέσεις μπορούμε να προχωρήσουμε, κατέληξα ότι αν στην Ελλάδα υπήρχε μια μικρή πόλη πενήντα χιλιάδων κατοίκων που θα κατοικούσαν οι έξυπνοι, θα ήμουν κι εγώ δημότης της.

Όταν το ξανασκέφτηκα, αισθάνθηκα ότι αδικούμαι να συνωστιστώ μέσα σε πενήντα χιλιάδες έλληνες, σαν τους σημερινούς. Φθάνοντας λοιπόν στα άκρα, θεωρώ ότι το κατάλληλο χωριό για μένα είναι ο στύλος του πελεκάνου, εκεί που χωράω μόνο εγώ, με το ένα πόδι σηκωμένο. Φυσικά ούτε κουβέντα για χώρο για τον δεύτερο έξυπνο έλληνα, τον Βαγγέλα που είναι ένα θινκ τανκ μόνος του, κατά ομολογία του. Αυτός χρειάζεται ένα τάνκερ για να χωρέσει.

Πελεκάνος Ερημικός.

3 σχόλια:

ΑπΙφ είπε...

Αγαπημένε μου πελεκάνε ,
δεν ξέρεις πόσο χάρηκα που επιτέλους βρήκα έναν έξυπνο σαν και εμένα! Είμαι ενθουσιασμένος ! Βέβαια εγώ δεν μπήκα, ούτε βγήκα από τους πρώτους στο Φυσικό. Εγώ δεν ήμουν κανένας κουτός να σπασικλιάζω στο διάβασμα, προτιμούσα να είμαι αρακτός στα καφέ έτοιμος να κτυπήσω καμιά γκόμενα πίνοντας τις φραπεδιές μου. Όπως καταλαβαίνεις για έναν τόσο έξυπνο σαν και μένα δεν υπήρχε πρόβλημα να παίρνω ένα πενταράκι και να περνώ τα μαθήματα. Είτε με αντιγραφές είτε με κλάψα στους καθηγητές είτε ακόμη και μέσω της φοιτητικής παράταξης που γράφτηκα την πρώτη μέρα που πέρασα στο Πανεπιστήμιο τα κατάφερα μια χαρά.Δόξα τω Θεώ!! Μη με ρωτήσεις σε ποιά οργάνωση γράφτηκα γιατί δεν θυμάμαι, άλλωστε όλες μια χαρά τα κατάφερναν στο κολλητηλίκι με τους καθηγητές. Βέβαια την μεγαλύτερη εξυπνάδα την έδειξα μετά. Ο πατέρας μου με πήγε στο γραφείο κάποιου βάψε- μαλλιά που ήταν μεταξύ Χαριλάου Τρικούπη και Ρηγίλλης και αυτός φρόντισε και με πήραν με το χαρτί του τεχνολόγου ανθοκομίας στη Ολυμπιακή. Εκεί τους είπα ότι έρχομαι από τον βάψε-μαλλιά και με έβαλαν προϊστάμενο του τμήματος τουρμπινών. Να δεις πελεκάνε μου κάτι μηχανάρες να σου φύγει το καφάσι.Δόξα τω Θεώ , ας είναι καλά ο βάψε-μαλλιάς. Τα λεφτά καλά ήτανε αλλά κάθε τόσο έρχονταν κάτι τύποι με κάτι σφυροδρέπανα και μας έλεγαν ότι μπορούμε να πάρουμε και περισσότερα αν όλοι μαζί κάνουμε απεργία και δεν πετάνε αεροπλάνα. Και εμείς τίποτε κουτοί ήμασταν ; Κάθε Χριστούγεννα ,Πάσχα και το καλοκαιράκι κάναμε τις απεργιούλες μας ( μην φανταστείς ότι δεν πληρωνόμαστε ) και τσιμπάγαμε κάτι τις παραπάνω. Δεν μπορώ να πω τα παιδιά με τα σφυροδρέπανα και κάτι άλλοι με κόκκινες σημαίες και αυτοί, μας βοήθαγαν και γράφανε τόσο καλά λόγια για μας σε κάτι εφημερίδες που έβγαζαν . Νομίζω την μία την έλεγαν Ριζοσπάστη και την άλλη Αυγή, τις έχεις ακούσει ποτέ ; Επίσης μας έλεγαν ότι όσα και να πάρουμε πάλι λίγα θα είναι μπροστά στα κέρδη του κεφαλαίου. Βέβαια εγώ, αν και πολύ έξυπνος, δεν καταλάβαινα ποιό κεφάλαιο εννοούσαν αφού η εταιρεία ήταν κρατική. Ας είναι, δεν πειράζει που δεν κατάλαβα και κάτι άλλωστε . Έτσι λοιπόν πέρασα τον εργασιακό μου βίο. Δεν μπορείς να πεις τίποτε φαντάζομαι για την εξυπνάδα μου. Αν δεν σε έχω πείσει ακόμη μπορώ σε μια προσεχή ανάρτηση να σου περιγράψω πόσο έξυπνος είμαι στον δρόμο με το αυτοκίνητό μου, πόσο έξυπνος είμαι με την Εφορία για να μην σου περιγράψω τι έκανα για να κτίσω μέσα στο δάσος το εξοχικό μου και πάθεις την πλάκα σου με την εξυπνάδα μου.
Μπάμπης Νεοελληνίδης

Vatopedinos είπε...

Αγαπητοί μου!
Οι Νεοελληνίδηδες χάρη του μεγάλου ΓΑΠ και όλων των προηγούμενων, συνεχίζουν να περνούν καλά. Είναι βέβαιο, ότι είναι αυτοί που επιθυμούν τη συγκυβέρνηση Βενιζέλου - Σαμαρά!

Να τους ψηφίσουμε για να μας σώσουν ακόμη περισσότερο!

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο !!!
Πολυ καλη καταγραφη της ελληνικης πραγματικοτητας.
Μονον που ελαχιστοι εχουν το θαρρος να δουν τα πραγματα οπως ειναι.
Οι περισσοτεροι ψαχνουν για αποδιοπομπαιους τραγους.

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)