37 χρόνια μετά... Μια απόπειρα για να θυμηθούμε, να σκεφτούμε, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε. (Πριν από 37 χρόνια ιδρύθηκε η ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ, μια μικρή οργάνωση μαθητών, στα πλαίσια της τότε ΠΑΜΚ. Τα μέλη της έδεσαν δεσμοί βαθείς, με αντοχή στο χρόνο. Μπορεί οι δρόμοι μας - πολιτικοί και κοινωνικοί - να χώρισαν μετά... Όμως κάπου στο βάθος σιγόκαιγε η λαχτάρα να βρεθούμε ξανά, να μιλήσουμε, να ελπίσουμε... Άλλωστε δεν άλλαξε τίποτε από τότε στις καρδιές μας. Οι καρδιές των ανθρώπων δεν αλλάζουν...)

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

ΚΟΥΦΟΝΤΙΝΑΣ: "ΠΕΡΙ ΚΡΙΣΕΩΣ"...

Ως φίλος δεν θα μπορούσα να μην δημοσιεύσω απόψεις του Δημήτρη, για την κατάσταση, που εν είδει επιστολής απέστειλε στο περιοδικό "ΕΠΙΚΑΙΡΑ" και δημοσιεύεται στο τεύχος που κυκλοφορεί.
Άλλο η διαφωνία, άλλο η κυκλοφορία των απόψεων.
(Εξ άλλου έχει αυτό το δικαίωμα σ' αυτό το μπλογκ ο Μητσάρας, ως περίοπτο μέλος της ΠΑΜΚ ΓΚΥΖΗ την παλιά καλή εποχή, τότε που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα...)

Ο καταδικασθείς για τη συμμετοχή του στη «17 Νοέμβρη» Δημήτρης Κουφοντίνας, με επιστολή-μανιφέστο...

...μέσα από τη φυλακή, δίνει τη δική του ερμηνεία για το δημόσιο χρέος και πώς δημιουργήθηκε, αλλά και τοποθετείται έναντι του Μνημονίου και της πολιτικής ρότας της χώρας. Παράλληλα, κατακρίνει την αδράνεια και την απάθεια των εργαζομένων και της νεολαίας, τη σιωπή των κοινωνικά ευαίσθητων διανοουμένων, που τη χαρακτηρίζει συναίνεση στην εθνική καταστροφή και ζητά αφύπνιση και ξεσηκωμό.
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας, στην επιστολή του, μεταξύ άλλων τονίζει:


«Το μεγάλο τμήμα των δανείων όμως, αν και τροφοδοτεί μια «μαζική» διαφθορά, κατευθύνεται σε μεγάλη κλίμακα προς το σύμπλεγμα όπου συντελείται η στενή διαπλοκή της πολιτικής ελίτ με την οικονομική ελίτ, προς τους «μεγάλους» των ΜΜΕ, καθώς και σε ένα τμήμα της λεγόμενης πνευματικής ελίτ. Αυτοί μεταξύ τους μπορούν πράγματι να πουν για τον εαυτό τους: «Μαζί τα φάγαμε».
Το δημόσιο χρέος είναι κοινωνικός πλούτος –προϊόν κοινωνικής εργασίας– που ληστεύτηκε στους διαδοχικούς παραγωγικούς και καταναλωτικούς καπιταλιστικούς κύκλους μέσα στους κόλπους των διαπλεκόμενων ελίτ».
Σε άλλο σημείο της επιστολής τονίζει ότι «τα χαρακτηριστικά του ελληνικού δημόσιου χρέους είναι συνεπώς αντίστοιχα με αυτά χρέους λατινοαμερικανικού τύπου: μαζική διαφθορά, μαγείρεμα των στατιστικών, επιβολή άγριων μέτρων ιμπεριαλιστικού τύπου και δουλική υποταγή εκλεγμένων πολιτικών σε υπαλληλίσκους των επικυρίαρχων. Παραπέμπουν άμεσα σε “αισχρό” (odious) χρέος και η μόνη ενδεδειγμένη αντιμετώπισή του είναι αυτή ενός επαχθούς χρέους.
Η ελληνική παρασιτική άρχουσα τάξη βρήκε στο δημόσιο δανεισμό “πεδίον δόξης λαμπρόν”, στο οποίο παραδοσιακά έχει διαπρέψει, από τη ληστεία των πρώτων κιόλας δανείων του ελληνικού κράτους, αλλά και την εύκολη και βολική λύση που θα κάλυπτε την ιστορική της αποτυχία να αναπτύξει αυτοδύναμα τη χώρα».
Ο Δημήτρης Κουφοντίνας αναφέρει σε άλλο σημείο της επιστολής του: «Η διεθνής κρίση έσχισε το πέπλο της “Ισχυρής Ελλάδας” και αποκάλυψε την τραγική αλήθεια: Ο βασιλιάς ήταν γυμνός. Και τώρα έρχονται με περισσό θράσος αυτοί που δημιούργησαν αυτό το τερατούργημα να ζητήσουν το λογαριασμό από εκείνους που η δουλειά τους τόσων δεκαετιών σπαταλήθηκε, σέρνοντας το άρμα της εξαρτημένης (απο)ανάπτυξης. Ταυτόχρονα προσπαθούν με βαυκαλήματα να εξαπατήσουν, όπως με τα προεκλογικά ψέματά τους. Μιλούν για σύντομη διεθνή ανάκαμψη, για νέες διεθνείς συμμαχίες, για κοινοτική αλληλεγγύη.
Όμως η σημερινή πολυδιάστατη κρίση θα διαρκέσει πολύ, παρά τις προφητείες της σύντομης ανάκαμψης. Επειδή είναι κρίση οικονομική, μακρόχρονης υπερσυσσώρευσης παραγωγικών δυνατοτήτων. Κρίση χρηματιστική, υπερσυσσώρευσης εικονικού κεφαλαίου, που όσο κι αν εξατμίστηκε στην έκρηξη του 2008, ήδη δημιουργεί στη διεθνή σφαίρα νέες κερδοσκοπικές φούσκες που γιγαντώνονται με ιλιγγειώδεις ρυθμούς. Κρίση οικολογική, αποτέλεσμα της λεηλασίας των φυσικών πόρων από τον καπιταλισμό, που αποθεώνει τη χυδαία ρήση ενός από τους πρώτους θεωρητικούς του, του Φ. Μπέικον (“η φύση είναι για να την παίρνουμε, σαν μία κοινή γυναίκα”). Είναι προπαντός κρίση αξιών, του ίδιου του πολιτισμού, κρίση που απειλεί την ίδια την επιβίωση του ανθρώπινου είδους».


Για την αντιγραφή:
Κ.Λ.
(Βέβαια συνέπεσε η ανάρτηση να βρίσκεται λίγο πάνω από τα "ΑΚΟΥΜΠΑ ΤΑ"...
Ναι, αλλά πώς;;;)

36 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι κρίμα να μη μπορούν να διατυπώσουν την όποια απόψη ο Παύλος Μπακογιάννης , ο Θάνος Αξαρλιάν και τόσα άλλα αθώα θύματα της ιδεολογικής τρομοκρατίας του "Μητσάρα"!

Don Aera Patera είπε...

Ως φίλος του Κουφοντίνα και όχι της πολιτικής που υπηρέτησε με τεράστιο προσωπικό τίμημα που δεν θέλουν να καταλάβουν - και δικαιολογημένα - όσοι τον δαιμονοποιούν, λέω ότι είναι πραγματικά κρίμα που χάθηκαν αυτοί οι άνθρωποι και κάποιοι άλλοι που φυσικά ήταν αθώοι.

Το αθώος είναι βέβαια σχετική έννοια και μπορούμε να τους πούμε όλους αθώους, ακόμη και τον αρχιπράκτορα - σταθμάρχη της CIA - Γουέλτς που φυσικά καθάριζε τις δουλειές του ραίνοντας με ροδόνερο, όσο και τον αρχιβασανιστή Μάλλιο που βασάνιζε τραγουδώντας φάλτσα. Ακόμη κι εκείνος ο Εγγλέζος στρατιωτικός που μπορεί να ήταν ο καλύτερος πατέρας και σύζυγος, ίσως και άνθρωπος αλλά φορώντας την τιμημένη στολή γνώριζε ότι προορισμός του στρατιωτικού είναι ο πόλεμος κι ότι υπάρχουν και εχθροί της πατρίδας του και της πολιτικής της.

Προσοχή, άποψή μου είναι ότι η δράση της 17Ν και των άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων υπήρξε και εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα επιζήμια για τη χώρα και την κοινωνία μας. Σε προσωπικό επίπεδο όμως ούτε ο Κουφοντίνας που έκανε έναν εξαιρετικά επικίνδυνο αγώνα γιατί τον πίστευε, είναι "δαίμονας" ούτε κάποιοι από τα θύματα ήταν "αθώοι".

Σε ότι αφορά τώρα την ανάλυση του Μήτσου, ασφαλώς και διαφωνώ και την θέση μου την έχω παρουσιάσει πολλές φορές και με διάφορους τρόπους. Πρόκειται για διαφωνία επί της αρχής, για την παρωχημένη ταξική προσέγγιση που θέλει τον κόσμο της εργασίας απ΄τη μια μεριά (εργατική τάξη - εργαζόμενοι) και τον κόσμο της τεμπελιάς, της κερδοσκοπίας και της σπέκουλας από την άλλη (λούμπεν αστική τάξη).

Διαφωνώ κάθετα ότι το έλλειμμα του δημοσίου οφείλεται κυρίως στη μεταφορά κεφαλαίων στην αστική τάξη μέσω χαριστικών πράξεων. Πιστεύω αντίθετα ότι το κύριο αίτιο είναι η διαφθορά και η διόγκωση του δημοσίου επ ωφελεία υπαλλήλων - κηφήνων.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Πόσο θα μας κάτσει ακόμα στο σβέρκο η προδοσία του κοινοβουλευτικού πραξικοπήματος...

Τα νούμερα και οι αριθμοί μιλάν από μόνοι τους. Τα 78 δισ. στις τράπεζες με δημόσιο χρέος 300 δισ....

Τα 57 ακίνητα του Πάγκαλου και το κούρεμα αξίας 700 ευρώ της οικογένιας Παπανδρέου...

Τις αυτοκτονίες απ' την τρομοκρατία της ανεργίας...

Τα απαγορευμένα στον πόλεμο απ' τη συνθήκη της Γενεύης δακρυγόνα...

Τόσα και τόσα νούμερα... Είναι πολλά τα νούμερα... Είναι μεγάλη η οργή...

Τι κρίμα να μην μπορούν να μιλήσουν οι 51 δολοφονηθέντες της αστυνομίας στη μεταπολίτευση, οι νεκροί των εργατικών ατυχημάτων, οι πνιγμένοι των σαπιοκάραβων.

Τι μεγαλύτερο κρίμα όμως, πραγματικά, να υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που καταδικάζουν τον ληστή της τράπεζας αλλά ψηφίζουν τον ληστή της πατρίδας τους...

"Στο κάτω κάτω, τί είναι η κλοπή μιας τράπεζας μπροστά στη δημιουργία της"

Bertolt Brecht

Don Aera Patera είπε...

Φίλε μου Έκτορα,
Δυστυχώς, σ' αυτή τουλάχιστον τη φάση δε μπορούμε να συμπλεύσουμε πολιτικά. Θεωρώ ότι παίρνεις μόνο τη μία πλευρά. Η Ιστορία όμως έχει δείξει άλλα. Ότι τα απείρως χειρότερα, μαζικότερα και αδιανόητα εγκλήματα έγιναν και γίνονται στις χώρες που εφαρμόστηκε το "μαρξιστικό σχέδιο". Ζόφος.

Koupakia είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Koupakia είπε...

Εν κατακλείδι όλοι έχετε δίκιο!

Υ.Γ. Δικαιώματα απέκτησαν στη Δύση οι εργαζόμενοι όσο διάστημα υπήρχε το τείχος!
Με το πέσιμο του τείχους άπαντες σε Ανατολή και Δύση, πήραν τον τρίτο το μακρύτερο και υπάρχει και συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μου, για την οικονομία της κουβέντας, να δεχθώ ότι τα θύματα της 17 Ν δεν ήταν αθώα ή τόσο αθώα, άποψη την οποία δε συμμερίζομαι! Δεν ήταν όμως ο "Μητσάρας" αρμόδιος για την απόδοση της δικαιοσύνης! Απλώς με τις πράξεις του, μας έδωσε ένα δείγμα του τι κοινωνία θα εγκαθιδρύετο αν επικρατούσαν οι απόψεις του!
'Οσο για το "τεράστιο προσωπικό τίμημα...", είναι, πιστεύω, το τίμημα που πληρώνει ο κάθε συμπλεγματικός μεγαλοϊδεάτης, ο καθένας που θεωρεί τον εαυτό του ως μια παραγνωρισμένη-παραγκωνισμένη αξία, αυτός που ο αρωστημένος εγκέφαλός του δεν του επιτρέπει να μπει σε μια παραγωγική, με την ουσιαστική έννοια του όρου,διαδικασία και να ξεδιπλώσει μέσα και μέσω αυτής το όποιο ταλέντο του, την όποια αξία του!
Η δικαιότερη ποινή για τις περιπτώσεις αυτές θα ήταν μετά την απόδοσή της από το δικαστήριο, να αφεθεί ελεύθερος για να τύχει κάποια στιγμή της αυτοδικίας κάποιου συγγενούς από τα θύματα, την ώρα που θα απολάμβανε την περιουσία που έκανε από την οκονομοκή διαχείριση της επιχείρησης 17Ν!

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Η ιστορία δεν γράφεται σε blogs και ευτυχώς δεν έχει τα ίδια υποκειμενικά κριτήρια που έχουν οι εκάστωτε άνθρωποι που τη πιάνουν και τη συζητάνε.

Η ιστορία είναι μια διαρκής πάλη των τάξεων. Μια διαρκής πάλη ανάμεσα στους φτωχούς και τους πλούσιους.

Μια πάλη που από τη μια αγωνίζεται να κρατήσει πλούτο και εξουσία σε λίγα χέρια, και απ' την άλλη να μοιράσει τα παραπάνο στον πολύ κόσμο.

Εν προκειμένης, εν Ελλάδι, και επί ΠΑΣΟΚ, δεν ξέρω τί προσωπικούς συναισθηματισμούς έχει ο καθένας, τι αναμνήσεις και τι προσδοκίες.

Ξέρω όμως ότι δεν έχει σημασία πως βαφτίζεις κάτι, αλλά τί είναι στην πραγματικότητα.

Έτσι μπορώ να δώ ότι τα μέτρα που παίρνει το ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο σοσιαλιστικά δεν είναι, αλλά ούτε καν φιλολαϊκά.
Τουλάχιστον αν δεχτούμε τον μαρξιστικό ορισμό του "σοσιαλισμού" και ως "λαό" (φιλολαϊκά) όχι τους επιχειρηματίες.

Με δεδομένα αυτά είναι αστείο να θεωρεί κάποιος σοσιαλιστική ή φιλολαϊκή μια κυβέρνηση, που ρε παιδειά, με απλά λόγια, κόβει από τον εργαζόμενο των 700 ευρώ, και όχι από τους βουλευτικούς μισθούς.

Επισηνάπτω βίντεο απ' το youtube σχετικά με τις βουλευτικές και υπουργικές απολαβές:

http://www.youtube.com/watch?v=sBJ-LsK2jeY&feature=player_embedded

Έτσι που ακόμα και για κάποιον που βαριέται να κοιτάξει στοιχείο το στοιχείο μπορεί απλώς να κρίνει τη ζωή που κάνει αυτός σε σχέση με βουλευτών ή επιχειρηματιών.

Όσο για το τί κρύβεται πίσω απ΄ τις λέξεις, για να γυρίσω στον προηγούμενο συλλογισμό μου, θα συμπληρώσω μόνο το εξής,

Δεν είμαι υποχρεωμένος να υπακούσω σε μειοψηφίες. Τουτέστιν,

ΠΑΣΟΚ: 1.894.305
εκλογικού σώματος: 9.836.724
ήτοι: 19,2%

Όποτε ο λαός βρέθηκε μπροστά στην τυρανία διάλεξε ή τα όπλα ή τις αλυσίδες.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Η ιστορία δεν γράφεται σε blogs και ευτυχώς δεν έχει τα ίδια υποκειμενικά κριτήρια που έχουν οι εκάστωτε άνθρωποι που τη πιάνουν και τη συζητάνε.

Η ιστορία είναι μια διαρκής πάλη των τάξεων. Μια διαρκής πάλη ανάμεσα στους φτωχούς και τους πλούσιους.

Μια πάλη που από τη μια αγωνίζεται να κρατήσει πλούτο και εξουσία σε λίγα χέρια, και απ' την άλλη να μοιράσει τα παραπάνο στον πολύ κόσμο.

Εν προκειμένης, εν Ελλάδι, και επί ΠΑΣΟΚ, δεν ξέρω τί προσωπικούς συναισθηματισμούς έχει ο καθένας, τι αναμνήσεις και τι προσδοκίες.

Ξέρω όμως ότι δεν έχει σημασία πως βαφτίζεις κάτι, αλλά τί είναι στην πραγματικότητα.

Έτσι μπορώ να δώ ότι τα μέτρα που παίρνει το ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο σοσιαλιστικά δεν είναι, αλλά ούτε καν φιλολαϊκά.
Τουλάχιστον αν δεχτούμε τον μαρξιστικό ορισμό του "σοσιαλισμού" και ως "λαό" (φιλολαϊκά) όχι τους επιχειρηματίες.

Με δεδομένα αυτά είναι αστείο να θεωρεί κάποιος σοσιαλιστική ή φιλολαϊκή μια κυβέρνηση, που ρε παιδειά, με απλά λόγια, κόβει από τον εργαζόμενο των 700 ευρώ, και όχι από τους βουλευτικούς μισθούς.

Επισηνάπτω βίντεο απ' το youtube σχετικά με τις βουλευτικές και υπουργικές απολαβές:

http://www.youtube.com/watch?v=sBJ-LsK2jeY&feature=player_embedded

Έτσι που ακόμα και για κάποιον που βαριέται να κοιτάξει στοιχείο το στοιχείο μπορεί απλώς να κρίνει τη ζωή που κάνει αυτός σε σχέση με βουλευτών ή επιχειρηματιών.

Όσο για το τί κρύβεται πίσω απ΄ τις λέξεις, για να γυρίσω στον προηγούμενο συλλογισμό μου, θα συμπληρώσω μόνο το εξής,

Δεν είμαι υποχρεωμένος να υπακούσω σε μειοψηφίες. Τουτέστιν,

ΠΑΣΟΚ: 1.894.305
εκλογικού σώματος: 9.836.724
ήτοι: 19,2%

Όποτε ο λαός βρέθηκε μπροστά στην τυρανία διάλεξε ή τα όπλα ή τις αλυσίδες.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε:
1. "Μητσάρας", ο εν προκειμένω, είναι γι αυτούς που τον γνωρίζουν όσο κάποιοι από εμάς εδώ μέσα. Για σας τους υπόλοιπους είναι απλά, ο Δ. Κουφοντίνας.
2. Όποιος κρίνει τόσο επιφανειακά τις προθέσεις κάποιου, σίγουρα υποπίπτει στο λάθος της επιπολαιότητας.
3. Δεν έχεις καθόλου άδικο για το ποιος και κάτω από ποιες προϋποθέσεις πρέπει να τιμωρεί, αλλά μάλλον χάνεις το δίκιο σου όταν αυτό ακριβώς το ξεχνάς, απαιτώντας μια "δικαιότερη" τιμωρία για τον Κουφοντίνα... τον αιώνιο νόμο του Λυντς...
Κ.Λ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος:
Θύμισέ μου αυτό που έκανε ο κατάδικος Κουφοντίνας σε ποιό νόμο υπάγεται!

Don Aera Patera είπε...

Ένας σημαντικός σύγχρονος διανοούμενος, σε μια επίσκεψή του στην Ελλάδα είχε δώσει μια συνέντευξη όπου είχε πει ότι είναι αδύνατο να μπεις στη θέση του "άλλου", αξίζει όμως να προσπαθήσεις. Αυτό φυσικά έχει ιδιαίτερη σημασία σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης αλλά και "σύγκρουσης πολιτισμών".

Δικαιολογώ τον ανώνυμο γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολο έως αδύνατο να δει τα πράγματα με τα μάτια του Δημήτρη, κάτι που για να είμαι ειλικρινής συμβαίνει και αντιστρόφως με τον Δημήτρη να μη μπορεί και να μη θέλει να έχει άλλη ματιά.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που δεν μπορεί να δει με τα μάτια του άλλου. Ελάχιστοι θα έλεγα. Απλώς ο καθένας έχει κάνει τις επιλογές του. Τα δεδομένα είναι αυτά. Το πως θα τα ερμηνεύσει κανείς, πως θα τα αξιολογήσει και πως θα πράξει είναι μια επιλογή για την οποία θα κριθεί απ' την ιστορία.

Ανώνυμος είπε...

Έκτωρα
Δεν κρίνει μόνο η ιστορία.
Κρίνουν κι οι άνθρωποι. Μην το ξεχνάμε αυτό...
Κ.Λ.
(Και για να έχουμε καλό ρώτημα, πού χάθηκες εσύ και απαξιοίς να μας πεις ένα γεια;)

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Δεν απαξιώ ρε ανώνυμε. Αλλά ανώνυμος είσα... Έχω πήξει με τα μαθήματα να μην τα κάνω πάλι μπάχαλο..
Γιατί δεν γράφετε με τα ονόματά σας :s
Όσο για τους ανθρώπους δεν είπα ότι δεν κρίνουν. Αλλά η κρίση των ανθρώπων έρχεται και παρέρχεται. Σήμερα είναι, αύριο δεν είναι... Και δεν είναι και αντικειμενική αφού κατευθύνεται από τα ΜΜΕ. Ενώ τα κριτήρια της ιστορίας είναι ας πούμε πιο σταθερά.

Ανώνυμος είπε...

Έχετε δίκιο, κι εσύ κι ο διανοούμενος σου! Ούτε καν προσπάθησα να δω το "έγκλημα" με το μάτια του δολοφόνου! Γι αυτό, ίσως, δεν κατάλαβα ποτέ το Ντίλιγκερ, το "στραγγαλιστή της Βοστώνης" το "Τζακ τον αντεροβγάλτη"!
Έχω μείνει, ο δύσμοιρος, στη φράση του Μαρκούζε, που διάβασα στα φοιτητικά μου χρόνια, ότι :"Για καμιά ιδεολογία δεν αξίζει να χάνεται έστω και μια ανθρώπινη ύπαρξη"!
Πόσο μάλλον, για να επενδύσεις σε "σομόν" βίλλες, εξοχικά στη Γαύδο και αμπέλια!

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Αφενός πλάκα πλάκα ο Τζακ δεν πιάστηκε ποτέ, οπότε αφού δεν έχουμε και το δικό του λόγο δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Αφετέρου, αν έχεις μείνει σε μια φράση που διάβασες κάποτε στα φοιτητικά σου χρόνια μάλον υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ψάξτο λίγο.
Και αφετρίτου, λέει άσχημα βιλίτσα στη Γαύδο... Να χεις και μερικές γυμνόστηθες σαν αυτές στις φωτο του blog να σου κάνουν αέρα... Τί να σου λέω, άλλο πράμα!

Ανώνυμος είπε...

@ Εκτορας Κ.Σ.
Είσαι η απόλυτη επιβεβαίωση του γεγονότος ότι "είμαστε ο λαός της ατάκας"!
" Στο κάτω-κάτω,τι είναι η κλοπή μιας τράπεζας μπροστά στη δημιουργία της"
Bertolt Brecht.
Αν μενεις σ' αυτά που είπε κάποτε ο Brecht μάλον έχεις πρόβλημα! Ψάξτο λίγο!

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

@ Εκτορας Κ.Σ.
Είσαι η απόλυτη επιβεβαίωση του γεγονότος ότι "είμαστε ο λαός της ατάκας"!
" Στο κάτω-κάτω,τι είναι η κλοπή μιας τράπεζας μπροστά στη δημιουργία της"
Bertolt Brecht.
Αν μενεις σ' αυτά που είπε κάποτε ο Brecht μάλον έχεις πρόβλημα! Ψάξτο λίγο!

Εγώ δεν έμεινα σε μια ατάκα που είχα διαβάσει όταν ήμουν φοιτητής. Φοιτητής είμαι ακόμα.
Και δεν απορίπτω έναν ολόκληρο διάλογο με ένα ζήτημα ως "τζακαντεροβγαλτισμό" γιατί κάποτε είχα διαβάσει ότι για καμία ιδεολογία δεν πρέπει να χάνονται ζωές.
Λόγο της κρατούσας πραγματικότητας και ιδεολογίας ΧΑΝΟΝΤΑΙ ζωές, είτε το θες είτε όχι. Το θέμα είναι ποιά είναι η δική σου θέση.
Όταν η ναζιστική ιδεολογία επέβαλε 40.000.000 εκατομύρια νεκρούς η κομμουνιστική απ' τη μεριά της αντέταξε 15.000.000 για να σταματησει το σκοταδισμό.
Όταν το κέντρο και η δεξιά άνοιξαν πυρ κατά του ΕΑΜ, αυτό αντέταξε τον ΔΣΕ.
Όταν το κεφάλαιο κυρήτει πόλεμο ένα μέρος του λαού σιωπά, ένα άλλο απαντά.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Btw έχω αλλάξει συσκευή οπότε όποιος θέλει να έχω τον αριθμό του ας μου στείλει ένα sms. Ο αριθμός ισχύει.

Ανώνυμος είπε...

@ Έκτορας Κ.Σ.:
Σου δημιουργώ την εντύπωση ότι ... απορρίπτω το διάλογο; Τότε πόσο πετυχημένες (σε σχέση με το θέμα)θεωρείς τις παρεμβάσεις περί του κόστους κουράς της οικογένειας Παπανδρέου!Γράφεις κάπου:
"Έτσι μπορώ να δώ ότι τα μέτρα που παίρνει το ΠΑΣΟΚ, όχι μόνο σοσιαλιστικά δεν είναι, αλλά ούτε καν φιλολαϊκά.
Τουλάχιστον αν δεχτούμε τον μαρξιστικό ορισμό του "σοσιαλισμού" και ως "λαό" (φιλολαϊκά) όχι τους επιχειρηματίες."
Ζεις στη Ελλάδα; Ποιός σου είπε ότι αυτή την περίοδο δοκιμάζονται πολιτικά συστήματα και εφαρμόζονται οικονομικές πολιτικές; Έχεις ακούσει τη λέξη "επιβίωση": Αυτή ζητάμε τώρα και όχι πόσο σοσιαλιστικό είναι το ΠΑΣΟΚ!

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Η λύση για το πρόβλημα "κρίση" είναι και αυτή χρωματισμένη ιδεολογικά. Ένα πρόβλημα επιδέχεται πολλές λύσεις. Και οι λύσεις που δίνει ο Παπανδρέου δεν είναι σοσιαλιστικές. Όχι ότι είναι υποχρεωτικό να επιλέξει κανείς τη σοσιαλιστική οδό, αλλά αυτή σίγουρα δεν είναι οι ιδιοτικοποιήσεις π.χ. Και όταν οι ψήφοι που παίρνεις είναι ιστορικοί και πατάνε στο όνομα "σοσιαλισμός" πρέπει να γίνονται κάποιες διευκρινήσεις.
Όσο για το κούρεμα, θεωρώ ότι αν και δεν έχει σχέση με την οικονομική πολιτική δείχνει την κουλτούρα του ανθρώπου. Έτσι πιστεύω ένας σοσιαλιστής ούτος ή άλλος δεν θα ξόδευε τέτοια ποσά για κούρεμα, πόσο μάλον όταν έχει επιβάλει τέτοια μέτρα στο λαό.
Ας σημειωθεί ότι δεν λέω καμιά σοφία. Προφανή πράγματα. Πως ορίζεις τον σοσιαλισμό και πόση σχέση έχει με αυτό η επιλογή κάποιου. Αν τον ορίζεις ως το ΠΑΣΟΚ, ό,τι και να γίνει, τότε πάσο. Και επαναλαμβάνω γιατί σε τέτοιες κουβέντες συνιθίζεται να ξεχνιούνται τα ουσιώδη.
Ένα πρόβλημα επιδέχεται πολλές λύσεις. Και οι λύσεις που δίνει ο Παπανδρέου δεν είναι σοσιαλιστικές.

Ανώνυμος είπε...

Ο Κουφοντινας και η οργανωση του ειχαν στοχο την επαναληψη του εμφυλιου πολεμου και αυτο φαινεται και απο τις ενεργειες του και απο τις προκηρυξεις του.
Αυτο δεν εγινε επειδη η παραταξη των θυματων του κρατησε την ψυχραιμια της.Θα ηταν πολυ ευκολο -πολυ πιο ευκολο απ οσο νομιζουν μερικοι- να υπαρξει οργανωση αντιποινων,ειδικα την περιοδο του ψυχρου πολεμου.
Ποτε δεν ειναι αργα παντως για οσους τον επιθυμουν.Οσοι νομιζουν οτι μπορει να συγκρινουν εργατικα ατυχηματα ή αυτοκτονιες με σχεδιασμενες πολιτικες δολοφονιες θα πρεπει να ξερουν οτι οι πολτικες δολοφονιες μπορουν να απαντηθουν με αλλες πολιτικες δολοφονιες.
Αυτη τη στιγμη παντως η οποιαδηποτε παρομοια βουληση τους εχει να αντιμετωπισει το γεγονος οτι θα πρεπει να στραφουν και κατα του ΠΑΣΟΚ απο τα αριστερα.Περι ορεξεως ουδεις λογος.Ας το κανουν για να αντιμετωπισουν ενιαιο μετωπο των μεγαλων κομματων του ελληνικου λαου και να δουμε που θα καταληξουν.

Don Aera Patera είπε...

Λοιπόν, το ζήτημα είναι ακριβώς αυτό: Ότι ο Κουφοντίνας δεν είναι Τζακ ούτε Αλ Καπόνε. Δεν είναι ούτε καν Καλαμπόκας που ηρωποιήθηκε κάποτε από την πλευρά της ακροδεξιάς παράταξης γιατί σκότωσε τον Τεμπονέρα. Ο Δημήτρης δεν είναι τραμπούκος. Δεν θέλει να το παίξει άντρας. Είναι άντρας χωρίς ρεκλάμα. Εμείς που τον γνωρίσαμε πριν την ένταξη στη 17Ν, γνωρίζουμε καλά ότι δεν είναι κανένα πρεζόνι της βίας. Το ίδιο ξέρουνε και αυτοί που κάνανε ισχυρές φιλίες μαζί του αργότερα. Και δεν εννοώ βέβαια τα μέλη της 17Ν εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι για κλάματα. Γι αυτό και προσωπικά κάνω ένα διαχωρισμό: Άλλο 17Ν και άλλο Κουφοντίνας κι ας είναι ο μοναδικός που πήρε την πολιτική ευθύνη και ταυτίστηκε όχι μόνο με την ιδεολογία αλλά και ολόκληρη την πρακτική της οργάνωσης. Αλλά το λάθος αυτό ξεκινάει από την πλήρη υποταγή του ατόμου στην ομάδα, την εξαφάνιση ουσιαστικά του προσωπικού εαυτού, την μη παραδοχή της αυτοσυνειδησίας και την υιοθέτηση της "μαρξιστικής" ετεροκαθοριζόμενης από τις εξωτερικές συνθήκες συνείδησης, ουσιαστικά από την αλλοτρίωση του πραγματικού εαυτού. Αυτό έχει υποστεί ο Δημήτρης. Είναι αυτό που λέει ο Έκτορας, η ψευδαίσθηση του δε μιλάω εγώ, "μιλάει η ιστορία".

Έλα όμως που αυτή η έρμη "ιστορία" παίρνει καμιά φορά τη μορφή ενός κομπλεξικού, λοβοτομημένου "γέρου" ή ενός ανισόρροπου κατασκευαστή μουσικών οργάνων κι ενός κρετίνου ηλεκτρολόγου.Η "ιστορία" μίλησε μέσω αυτών όπως μίλησε ο Χριστός μέσω των αγράμματων ψαράδων...

Φίλε ανώνυμε,κάτι ακόμα. Ο Κουφοντίνας δεν κυνήγησε ούτε φράγκα, ούτε πολυτέλειες και life style ή bon viveur απολάυσεις. Αυτά τα κάνανε ίσως άλλοι και μπορεί το παράδοξο να είναι ότι τα ανέχτηκε.

Για τέλος θα κάνω ένα σχόλιο πάνω στην ουσία της επιστολής του. Ο Δημήτρης λέει ουσιαστικά ή μνημόνιο ή επανάσταση με όλες τις συνέπειες. Ή μνημόνιο ή Κούγκι. Και είναι η μόνη ειλικρινής αντιμνημονιακή τοποθέτηση. Άρα ο λαός καλείται να διαλέξει.

ΑπΙφ είπε...

Λίγα μόνο λόγια για την ανάλυση του Δ.Κ.αν και έχω διαβάσει μόνο τα λίγα αποσπάσματα από την ανάρτηση και όχι ολόκληρη την δημοσίευση.
Η ανάλυση στηρίζεται σε ιδεολογικούς δογματισμούς δυστυχώς παλαιάς κοπής. Ανεξάρτητα με τα στοιχεία που έχουμε να επεξεργαστούμε καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα που από την αρχή έχουμε επιλέξει . Έτσι για την κρίση στην Αργεντινή στην Ελλάδα στη Ιρλανδία στην Ρωσσία η οπουδήποτε αλλού ο φταίχτης είναι πάντα η πλουτοκρατία και ο ιμπεριαλισμος. Με την ίδια ευκολία φτάνει στο ίδιο συμπέρασμα και ο σύντροφος Μαϊλης και ο Τσίπρας και σύσωμη η εξωκοινοβουλευτική Αριστερά. Για αυτό και όλοι προτείνουν πάνω -κάτω τα ίδια μέτρα όταν δεν σηκώνουν τις παντιέρες του πολέμου. Να πετάξουμε έξω το ΔΝΤ να μην πληρώσουμε τους (τοκογλύφους ) δανειστές μας και φυσικά να κρατικοποιηθούν οι Τράπεζες , οι Δέκο ακόμη και όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις του τόπου.Και όμως τα στοιχεία για την Ελληνική κρίση αναλυόμενα από όλους τους σοβαρούς Οικονομικούς αναλυτές ( αυτούς που δεν βγάζουν προ-κατ συμπεράσματα ) δείχνουν τον ένοχο. Δυστυχώς αυτός είναι το Δημόσιο ,που έχοντας αφομοιώσει αρχές σοβιετικού τύπου , στραγγαλίζει την υγιή επιχειρηματικότητα, κατασπαταλάει το Δημόσιο χρήμα και παράγει τρομακτικές ανισότητες μεταξύ των εργαζομένων στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα σε μισθούς ,συντάξεις ,εγασιακές σχέσεις και κυρίως με την συνταγματική διασφάλιση της μονιμότητας – όταν όλοι οι (παρακατιανοί ) ιδιωτικοί υπάλληλοι έχουν το άγχος της απόλυσης κάθε μέρα. Για όλα αυτά θα επιθυμούσα να διαβάσω μια τοποθέτηση αντί για γενικόλογες αναλύσεις που θα μπορούσαν να γραφτούν και το1930 και το 1950 και το 1970 και στην Αργεντινή και στη Ζιμπάμπουε αλλά και στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν αμφιβαλλω για την ανιδιοτελεια του Κουφοντινα και το γεγονος οτι οσα εκανε τα εκανε για ιδεολογικους λογους.
Αλλα ειναι αρκετοι που αιματοκυλισαν τον κοσμο για παρομοιους λογους και οχι μονο κομμουνιστες ή μαρξιστες.
Στον αραβικο κοσμο ο Μπιν Λαντεν χαιρει μεγαλης εκτιμησης επειδη ενω προερχεται απο παμπλουτη οικογενεια παρατησε τις ανεσεις και κρυβεται σε σπηλιες αλλα αυτο δεν παρηγορει τα θυματα του.
Ως προς τις αριστερες αποψεις περι οικονομιας ειναι γνωστες παντου και εχουν αποτυχει παντου.
Στην Ελλαδα ειναι ιδιαιτερα διαδεδομενες γιατι τα μεγαλα κομματα για δικους τους λογους δεν θελουν να τις καταπολεμησουν.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Η μια παρανόηση μετά την άλλη...

Θα σταθώ μόνο σε αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση,

"Ως προς τις αριστερες αποψεις περι οικονομιας(...)
Στην Ελλαδα ειναι ιδιαιτερα διαδεδομενες γιατι τα μεγαλα κομματα για δικους τους λογους δεν θελουν να τις καταπολεμησουν."

την οποία διάβασα πολλές φορές μήπως δεν διάβασα καλά.

Καλά, εκτός του ότι αδυνατώ να αντιληφθώ για ποιούς λόγους κάποιος δεν πολεμάει μια αντίπαλη ιδεολογία, με ποιόν ακριβώς τρόπο προκύπτει ότι δεν τις πολεμάνε;
Δηλαδή σε ποιό δελτίο ειδήσεων ακούστηκε μια "αριστερή" οικονομολογική άποψη. Εκτός των ΠΑΣΟΚΟΝΔ και λίγο λιγότερο ΛΑΟΣ, ΚΚΕ, ΣΥΝ, που βγήκε αριστερός οικονομολόγος και τον άφησαν να μιλήσει. Και τώρα και γενικά.

Εγώ λέω ότι αν κάποιος θέλει να βγάλει τα συμπεράσματα που θέλει θα διαβάσει όπως θέλει τα δεδομένα.

Τελικά ο πιο σωστός τρόπος να απαντάς σε τέτοιους παραλογισμούς είναι τύπου ελληνοφρένειας. Έτσι, η παραπάνω τοποθέτησή μου θα διασκευαζόταν απλώς σε ένα:

"Λογικό, αφού όπως όλοι ξέρουμε, όλοι οι σταθμοί αριστερά απ τον 902, δηλαδη ΜEGA, ANT1, ALTER κλπ δεν τρομοκρατουν τον κοσμο με τον κινδυνο χρεοκοπιας και ο προθυπουργος μας ειναι αντιεξουσιαστης στην εξουσια"

αστεια πραγματα...

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Ένα δωδεκάχρονο παιδάκι βλέποντας τις ειδήσεις ρωτάει τον μπαμπά του: Μπαμπά, τι είναι η πολιτική;

Ο πατέρας, που είναι φανερά ικανοποιημένος που ο γιος του δείχνει σημάδια ωρίμανσης, του απαντάει με ένα παράδειγμα:
- Κοίταξε παιδί μου... Μια χώρα είναι σαν μια οικογένεια. Πάρε για παράδειγμα τη δική μας. Η μαμά, είναι σαν την κυβέρνηση, κανονίζει τα πάντα μέσα στο σπίτι...

Εγώ, ο πατέρας, είμαι σαν το μεγάλο κεφάλαιο, στηρίζω την οικονομία του σπιτιού.

Η υπηρέτρια, είναι σαν την εργατική τάξη, κάνει όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν.

Εσύ, είσαι η κοινή γνώμη που παρατηρεί τα όσα συμβαίνουν γύρω της.

Τέλος, το μωρό που έχουμε σπίτι συμβολίζει το μέλλoν της χώρας.

Σκέψου τα όλα αυτά το βράδυ, και αύριο θα συζητήσουμε για τα συμπεράσματα που έβγαλες, εντάξει;
- Εντάξει μπαμπά, απαντάει ο μικρός, και σκεφτικός πηγαίνει στο κρεβάτι του.

Στη διάρκεια της νύχτας και ενώ σκεφτόταν τα σοφά λόγια του πατέρα, ακούει
κλάματα από την κούνια του μωρού. Σηκώνεται πάνω, πλησιάζει την κούνια και
βλέπει ότι το μωρό έχει λερωθεί...

Πηγαίνει στην κρεβατοκάμαρα να το πει στην μητέρα του, ανοίγει την πόρτα και βλέπει μόνο τη μητέρα του στο κρεβάτι να κοιμάται. Ο πατέρας άφαντος! Τον πιάνει πανικός!

Από την μισάνοιχτη πόρτα του δωματίου υπηρεσίας, ακούει ύποπτους
θορύβους...πλησιάζει, κοιτάει και βλέπει τον πατέρα του με την υπηρέτρια στα
τέσσερα! Κάγκελο ο πιτσιρίκος!!!

- "Τί να κάνω;" σκέφτεται, "να ξυπνήσω την μαμά; Θα δει τον μπαμπά με την υπηρέτρια, "να διακόψω τον μπαμπά"; ντρέπομαι, και ποιός θα αλλάξει το μωρό;;; Εγώ δεν ξέρω να το κάνω..."
Αποφασίζει, λοιπόν να κάνει την πάπια και πάει για ύπνο.

Το επόμενο μεσημέρι, μετά το φαγητό, λέει ο πατέρας στον γιο:
- Λοιπόν; Σκέφτηκες αυτά που σου είπα εχθές;
- Ναι πατέρα, τα σκέφτηκα.
Και τί συμπέρασμα έβγαλες;

- Όταν η κυβέρνηση κοιμάται, το μεγάλο κεφάλαιο πηδάει την εργατική τάξη, η κοινή γνώμη αδιαφορεί και το μέλλον της χώρας είναι βυθισμένο στα σκατά!!!

Ανώνυμος είπε...

λιγο μπαγιατικο το ανεκδοτο.. οπως και οι ιδεολογιες σου.. αλλα καλα κανεις και τις τρεφεις.

Ανώνυμος είπε...

Προκυπτει κυριε Εκτορα απο το γεγονος οτι το ψηφισμα για τα εγκληματα του κομμουνισμου του Συμβουλιου της Ευρωπης το καταψηφισαν ολα τα ελληνικα κομματα.Η ΝΔ ειναι το ΜΟΝΟ κομμα μελος του ΕΛΚ που καταψηφισε αυτο το ψηφισμα ενω το ΠΑΣΟΚ απο τα λιγα σοσιαλιστικα που το καταψηφισε.Ενα παραδειγμα ειναι αυτο και υπαρχουν και αλλα.
Το οτι δεν διδεται λογος στη τηλεοραση στα αριστερα κομματα οσο στα μεγαλα δε σημαινει οτι ανασκευαζονται οι προτασεις τους.Απλως αφηνονται χωρις απαντηση.
Μεγαλη συζητηση π.χ. υπαρχει στην Ελλαδα για το μεταναστευτικο και βλεπεις διαφορους δοκησισοφους να λενε οτι η μεταναστευση στην Ελλαδα ειναι αποτελεσμα της κρισης του καπιταλισμου ενω στο μεγαλυτερο ποσοστο ειναι το αντιθετο -αποτελεσμα της κρισης του σοσιαλισμου.
Ουδεις ποτε κατεστησε υπολογους τους μαρξιστες απολογητες για την εισροη των Αλβανων και αλλων Βαλκανιων στην Ελλαδα.Γιατι υπαρχει χασμα βιοτικου επιπεδου μεταξυ συνοριακων λαων με παρομοια μεχρι μισο αιωνα πριν ιστορικη πορεια;
Ποιος το δημιουργησε;
Γιατι παρα τα μνημονια κλπ οι αλλες βαλκανικες χωρες ειναι πολυ φτωχοτερες απο την Ελλαδα που ηταν παμφτωχη πριν τον πολεμο;
Τωρα γιατι συμβαινει αυτο υπαρχουν πολλοι λογοι.Ενας ειναι ο ανταγωνισμος ΝΔ - ΠΑΣΟΚ οπου η αριστερα ειναι μπαλαντερ και οι δυο θελουν καλες σχεσεις μαζι της.Αλλος ειναι ο αντιδυτικος και αντιαμερικανικος κομπλεξισμος στην Ελλαδα για θεματα εξωτερικης πολιτικης που ευνοει τους θεωρητικους αντιπαλους τους στο εσωτερικο.
Εχουν λοιπον αφεθει ολοι αυτοι να ταζουν τεχνητους παραδεισους οταν οσα λενε εχουν δοκιμασθει στις πεντε ηπειρους απο τη Μοσχα ως την Αιθιοπια και την Καμποτζη και τα συμπερασματα απο οσα εγιναν ειναι παγκοσμιως γνωστα.
Και ο Κουφοντινας στην κατηγορια αυτη ηταν.

Ανώνυμος είπε...

Προκυπτει κυριε Εκτορα απο το γεγονος οτι το ψηφισμα για τα εγκληματα του κομμουνισμου του Συμβουλιου της Ευρωπης το καταψηφισαν ολα τα ελληνικα κομματα.Η ΝΔ ειναι το ΜΟΝΟ κομμα μελος του ΕΛΚ που καταψηφισε αυτο το ψηφισμα ενω το ΠΑΣΟΚ απο τα λιγα σοσιαλιστικα που το καταψηφισε.Ενα παραδειγμα ειναι αυτο και υπαρχουν και αλλα.
Το οτι δεν διδεται λογος στη τηλεοραση στα αριστερα κομματα οσο στα μεγαλα δε σημαινει οτι ανασκευαζονται οι προτασεις τους.Απλως αφηνονται χωρις απαντηση.
Μεγαλη συζητηση π.χ. υπαρχει στην Ελλαδα για το μεταναστευτικο και βλεπεις διαφορους δοκησισοφους να λενε οτι η μεταναστευση στην Ελλαδα ειναι αποτελεσμα της κρισης του καπιταλισμου ενω στο μεγαλυτερο ποσοστο ειναι το αντιθετο -αποτελεσμα της κρισης του σοσιαλισμου.
Ουδεις ποτε κατεστησε υπολογους τους μαρξιστες απολογητες για την εισροη των Αλβανων και αλλων Βαλκανιων στην Ελλαδα.Γιατι υπαρχει χασμα βιοτικου επιπεδου μεταξυ συνοριακων λαων με παρομοια μεχρι μισο αιωνα πριν ιστορικη πορεια;
Ποιος το δημιουργησε;
Γιατι παρα τα μνημονια κλπ οι αλλες βαλκανικες χωρες ειναι πολυ φτωχοτερες απο την Ελλαδα που ηταν παμφτωχη πριν τον πολεμο;
Τωρα γιατι συμβαινει αυτο υπαρχουν πολλοι λογοι.Ενας ειναι ο ανταγωνισμος ΝΔ - ΠΑΣΟΚ οπου η αριστερα ειναι μπαλαντερ και οι δυο θελουν καλες σχεσεις μαζι της.Αλλος ειναι ο αντιδυτικος και αντιαμερικανικος κομπλεξισμος στην Ελλαδα για θεματα εξωτερικης πολιτικης που ευνοει τους θεωρητικους αντιπαλους τους στο εσωτερικο.
Εχουν λοιπον αφεθει ολοι αυτοι να ταζουν τεχνητους παραδεισους οταν οσα λενε εχουν δοκιμασθει στις πεντε ηπειρους απο τη Μοσχα ως την Αιθιοπια και την Καμποτζη και τα συμπερασματα απο οσα εγιναν ειναι παγκοσμιως γνωστα.
Και ο Κουφοντινας στην κατηγορια αυτη ηταν.

Ανώνυμος είπε...

Προκυπτει κυριε Εκτορα απο το γεγονος οτι το ψηφισμα για τα εγκληματα του κομμουνισμου του Συμβουλιου της Ευρωπης το καταψηφισαν ολα τα ελληνικα κομματα.Η ΝΔ ειναι το ΜΟΝΟ κομμα μελος του ΕΛΚ που καταψηφισε αυτο το ψηφισμα ενω το ΠΑΣΟΚ απο τα λιγα σοσιαλιστικα που το καταψηφισε.Ενα παραδειγμα ειναι αυτο και υπαρχουν και αλλα.
Το οτι δεν διδεται λογος στη τηλεοραση στα αριστερα κομματα οσο στα μεγαλα δε σημαινει οτι ανασκευαζονται οι προτασεις τους.Απλως αφηνονται χωρις απαντηση.
Μεγαλη συζητηση π.χ. υπαρχει στην Ελλαδα για το μεταναστευτικο και βλεπεις διαφορους δοκησισοφους να λενε οτι η μεταναστευση στην Ελλαδα ειναι αποτελεσμα της κρισης του καπιταλισμου ενω στο μεγαλυτερο ποσοστο ειναι το αντιθετο -αποτελεσμα της κρισης του σοσιαλισμου.
Ουδεις ποτε κατεστησε υπολογους τους μαρξιστες απολογητες για την εισροη των Αλβανων και αλλων Βαλκανιων στην Ελλαδα.Γιατι υπαρχει χασμα βιοτικου επιπεδου μεταξυ συνοριακων λαων με παρομοια μεχρι μισο αιωνα πριν ιστορικη πορεια;
Ποιος το δημιουργησε;
Γιατι παρα τα μνημονια κλπ οι αλλες βαλκανικες χωρες ειναι πολυ φτωχοτερες απο την Ελλαδα που ηταν παμφτωχη πριν τον πολεμο;
Τωρα γιατι συμβαινει αυτο υπαρχουν πολλοι λογοι.Ενας ειναι ο ανταγωνισμος ΝΔ - ΠΑΣΟΚ οπου η αριστερα ειναι μπαλαντερ και οι δυο θελουν καλες σχεσεις μαζι της.Αλλος ειναι ο αντιδυτικος και αντιαμερικανικος κομπλεξισμος στην Ελλαδα για θεματα εξωτερικης πολιτικης που ευνοει τους θεωρητικους αντιπαλους τους στο εσωτερικο.
Εχουν λοιπον αφεθει ολοι αυτοι να ταζουν τεχνητους παραδεισους οταν οσα λενε εχουν δοκιμασθει στις πεντε ηπειρους απο τη Μοσχα ως την Αιθιοπια και την Καμποτζη και τα συμπερασματα απο οσα εγιναν ειναι παγκοσμιως γνωστα.
Και ο Κουφοντινας στην κατηγορια αυτη ηταν.

Έκτορας Κ.Σ. είπε...

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα. Έτσι συζητάτε εσείς στο ΠΑΣΟΚ; Στο "από που προκύπτει ότι η κυβέρνηση δεν πολεμάει τις αριστερές προτάσεις για την οικονομία" η απάντηση είναι "στην ευρώπη" (πριν 3 χρόνια είναι αυτό που λες) "δεν καταδίκασαν τα εγκλήματα της ΕΣΣΔ"; Τρικυμία εν κρανίο...
Όσο για τη μπαγιατικότητα του ανεκδότου καλύτερα να μη μιλάτε εξ ιδίων τα αλότρια, γιατί οι δικές σας καραμέλες (έτοιμες απαξιώσεις για παλαιότητα και τριτοδιεθνισμο) έχουν σαπίσει και το δικό σας πράσινο έχει μουχλιάσει. Και ακόμα δεν πήρα μια στοιχειώδη απάντηση για το 19,2%.
Αλλά τί απάντηση να πάρω. Ανάλογη της τοποθέτησης του κνίτη στη Γ.Σ. "Συνασπισμένε, είσαι στο κόμμα της ευρωπαικης αριστερας, που είναι και το σολιαλδημοκρατικο ρεφορμιστικο αριστερο κομμα της γερμανιας, που στο ευρωκοινοβουλιο ειναι με τους βομβαρδισμούς στη παλαιστίνη. άρα είσαι και συ με τους βομβαρδισμούς στη παλαιστίνη;"

Σπιναλόγκας είπε...

Χρειάζεται απάντηση ρε Έκτωρ το 19,2% άραγε ;
Μπορείς να κάνεις του ίδιους ακριβώς υπολογισμούς για τους οπαδούς της δικής σου άποψης ;
Εάν έμπαινες στο κόπο να τους κάνεις θα είχες διαπιστώσει ότι το 19,2 είναι απείρως μεγαλύτερο από το 0,001.
Βεβαίως υπονοείς ότι το 19,2 δεν είναι πλειοψηφία στην κοινωνία. Όμως και έτσι ακόμη αυτός είναι ένας κανόνας της Δημοκρατίας και είναι πολύ καλύτερος, κατά την άποψη μου ,από τις πλειοψηφίες του 101% που έπαιρναν οι ηγεσίες των Κ.Κ τις εποχές του Υπαρκτού Σοσιαλισμού,όχι φυσικά σε μαζικές εκλογές με την συμμετοχή του λαού ,αλλά σε στημένα παρτάκια της ηγετικής νομεκλατούρας του Κόματος.

Koupakia είπε...

"Όμως και έτσι ακόμη αυτός είναι ένας κανόνας της Δημοκρατίας και είναι πολύ καλύτερος, κατά την άποψη μου ,από τις πλειοψηφίες του 101% που έπαιρναν οι ηγεσίες των Κ.Κ τις εποχές του Υπαρκτού Σοσιαλισμού,όχι φυσικά σε μαζικές εκλογές με την συμμετοχή του λαού ,αλλά σε στημένα παρτάκια της ηγετικής νομεκλατούρας του Κόματος."

Δεν νομίζω ότι υπάρχει και μεγάλη διαφορά!

Ειρήνη είπε...

Μπαίνω λίγο καθυστερημένα στη συζήτησή σας, και μπορεί και ακάλεστη μιας και βλέπω πως οι περισσότεροι γνωρίζεστε μεταξύ σας. Παρ'όλα αυτά, έπεσα τυχαία πάνω στο κείμενο μιας και έψαχνα να βρω ολόκληρη την επιστολη του Κουφοντίνα, και συνέχισα να διαβάζω τα σχόλια. Οφείλω να ομολογήσω πως συμφωνώ απόλυτα με τον Έκτορα και με όσα λέει, και δεν είμαι σίγουρη αν το 0,001 που αναφέρει ο/η Σπιναλόνγκα είναι ακριβές. Μην ξεχνάτε ότι ζούμε σε ένα σύστημα που ελέγχει και κατευθύνει πολύ περισσότερο απ'όσο φανταζόμαστε, και πως με πλέον διώκεται ακόμα και το φρόνημα. Κοινώς, αν βγω εγώ αύριο και πω πως καλά έκανε η 17Νοέμβρη, φυλακίζομαι γιατί πηγαίνω ενάντια στο νόμο που μιλάει για "δημόσια πρόκληση στη διάπραξη τρομοκρατικού εγκλήματος" αλλά και στο νόμο για την "στρατολόγηση για τρομοκρατία". Σε αυτούς τους νόμους εμπίπτουν και οι αριστερές συνδικαλιστικές οργανώσεις, που μέσα στους αόριστους αυτούς νόμους είναι πιθανόν να θεωρηθεί τρομοκρατία ακόμα και η παρακώληση συγκοινωνιών εξ αιτίας κάποιας πορείας.Με το νόμο περί υποστήριξης κτλ, ακόμα και η ανθρωπιστική βοήθεια στην Παλαιστίνη και στις οργανώσεις Παλαιστινιακής Αντίστασης είναι δυνατόν να κριθούν ως βοήθεια σε τρομοκρατικές οργανώσεις. Πώς να μιλήσουμε μετά εμείς οι νέοι??

Powered By Blogger

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Συνεργάτες

Επισκέψεις (από 01/03/2008, 18:00 μμ)